"Să deconteze Chevrolet drumul spre casă"

"Să deconteze Chevrolet drumul spre casă"

După ce s-a defectat autoturismul pe autobahn, o familie a fost abandonată de producătorul auto, deşi plătea pentru asistenţă internaţională.

În septembrie 2010, soţii Nicolaescu au cumpărat un Chevrolet Cruze ce avea un pachet de asistenţă service internaţională pentru Europa. "Automobilul a fost luat de la GTT Bucureşti. Conform contractului, când erau probleme cu maşina în străinătate, apelam la centrul Euroservice şi beneficiam gratuit de: asistenţă auto mobilă, tractarea autovehiculului până la service, oferirea unui autovehicul de rezervă din aceeaşi clasă, cazare la hotel, asigurarea transportului spre casă", ne-a povestit Cătălina Nicolaescu. Necazul a venit: Chevroletul s-a defectat pe autobahn În această vară, cei doi soţi şi-au petrecut concediul în Europa. "La întoarcere, pe autobahn, în Germania, maşina s-a defectat brusc, punându-ne viaţa în pericol. Automobilul avea sub un an şi sub 10.000 km la bord. În momentul când soţul a încercat să schimbe din treapta a patra de viteză în treapta a cinea, maşina nu a cuplat şi nu a mai intrat în nicio treaptă de viteză", îşi aminteşte bucureşteanca. Şoferul a fost nevoit să facă o manevră periculoasă. "Am ajuns de pe banda a treia pe banda de urgenţă. Pe lângă noi treceau în mare viteză alte autoturisme, pe autobahn se merge fără limită de viteză. Puteam fi acroşaţi foarte uşor", mai spune Cătălina. Plăteau pentru asistenţă internaţională Cei doi au apelat imediat la Chevrolet, amintindu-şi că au pachetul Euroservice. "Ne-au tractat autoturismul până la un service autorizat în Nurnberg. Aici,maşina noastră a primit diagnosticul de două săptămâni reparaţii. Am dat zeci de telefoane, atât în România, cât şi în Germania. Ni se spunea să stăm fără griji, că totul se va rezolva", povesteşte Cătălina. Au ajuns în mijlocul străzii La ora 19.00, service-ul s-a închis. "Cei de la Chevrolet nu s-au ţinut de cuvânt.Am ajuns în stradă cu toate bagajele. După o oră şi jumătate am obţinut, prin Chevrolet, o cameră la hotel. Apoi, ne-au spus că atât timp cât am beneficiat de o noapte de cazare la hotel, nu mai putem să mai solicităm asigurarea transportului spre casă. Ne-am dat seama că doar ne amăgesc", îşi mai aminteşte Cătălina. Reprezentanţii General Motors, producătorul Chevrolet, ne-au precizat: "După noaptea petrecută la hotel, clientul a decis să se întoarcă cu trenul în România fără a aştepta decizia finală a Chevrolet; transportul cu avionul nu a putut fi astfel organizat de Chevrolet Euroservice". "Dacă eram fără bani, nu ştiu cum ne descurcam" Norocul familiei a fost că nu şi-a cheltuit tot bugetul de vacanţă. "Mai aveam 730 de euro, bani cu care am luat două bilete de tren cu 720 de euro. Dacă nu mai aveam bani ce făceam, eram pe străzi? Nu ne-au întrebat nici dacă ne putem descurca. Maşina de schimb nici nu am mai primit- o", se mai plânge femeia. "Maşina de schimb nu a fost disponibilă pentru a fi utilizată pentru întoarcerea în ţară şi predarea în Bucureşti din motive ce ţin de politica companiilor de închirieri din Germania", ni s-a mai transmis de la General Motors. În prima parte a acestui an, au fost depuse la Protecţia Consumatorului 37 de reclamaţii de către românii care au avut probleme cu maşinile. Dintre acestea, 18 au fost întemeiate, iar opt au fost soluţionate pe cale amiabilă. HAZ DE NECAZ "Mergeţi la Nurnberg, până la 19 e deschis!" La două săptămâni de la sosirea în ţară, familia Nicolaescu a fost apelată, la ora 17.00 de către un reprezentant Chevrolet. "Ne-a spus că maşina s-a reparat şi că service-ul este deschis până la ora 19.00. Altă mojicie de-a lor, de parcă puteam să ne teleportam din Bucureşti până în Nurnberg în două ore să ridicăm maşina", ne-a mai spus Cătălina. Au apelat la un prieten să le aducă autoturismul acasă. Familia Nicolăescu cere ca Chevrolet să le achite călătoria lor spre ţară şi cea a amicului care a adus autoturismul.

Ne puteți urmări și pe Google News