Rihanna face bani și mai puțină muzică. Câte milioane i-a adus artistei ultima colaborare
- Maria Pană
- 28 iunie 2024, 12:42
Rihanna pare să fie mai interesată de bani decât de cariera muzicală. Nu de alta, dar aceasta își extinde imperiul financiar cu o nouă colaborare. Rihanna a devenit imaginea Dior, lucru pe care chiar ea l-a făcut public. „A fi noua față a lui J’adore este atât o onoare, cât și o misiune”, a spus la Business of Fashion la începutul acestei săptămâni.
„Aștept cu nerăbdare să mă alătur acestei aventuri și să contribui la ea prin lumea mea, povestea mea, rădăcinile mele, precum și creativitatea și propria feminitate”. Deocamdată nu a fost făcută publică suma pe care Rihanna o încasează, dar nu este mai mică de câteva milioane.
Face bani pe bandă rulantă
De exemplu, se pare că Charlize Theron a câștigat peste 5 milioane de dolari. Asta pentru rolul ei de imagine a parfumului Dior J'Adore. În mod similar, înțelegerea lui Brad Pitt cu Chanel No. 5 a fost estimată la 7 milioane de dolari. Având în vedere puterea pe care Rihanna, ca vedetă o are, este evident că face milioane doar prin a-și pune la dispoziție imaginea.
Acesta nu a fost singurul proiect mare pe care Rihanna l-a lansat recent. Cântăreața și-a extins imperiul de afaceri luna trecută prin lansarea liniei sale de îngrijire a părului, Fenty Hair. „Știi cât de mult contează pentru mine să-mi îngrijesc părul”, a scris ea într-o postare pe Instagram în care a anunțat marca.
Avere de peste un milliard de dolari
„Am avut aproape orice textură, culoare, lungime, de la țesături la împletituri la natural. Așa că lansez o linie flexibilă de produse nu numai pentru fiecare tip de păr. Fiecare produs este conceput pentru a întări și repara toate tipurile de păr. Este timpul să joci și să devii mai puternică prin stil”, a continuat Rihanna.
Averea personală a Rihannei, care depășește un miliard de dolari, este în expansiune. Cântăreața a precizat că are și ceva planuri musicale, dar deocamdată nu poate face public nimic pentru că nu s-a hotărât asupra stilului.