Protecţia Consumatorilor: TRIPLAREA RECLAMAŢIILOR pe segmentul online

Protecţia Consumatorilor: TRIPLAREA RECLAMAŢIILOR pe segmentul online

Numarul reclamaţiilor înregistrate anul trecut la Protecţia Consumatorilor pe segmentul achiziţiilor online a crescut cu peste 200%.

Numărul înregistrat a fost de 3.168, de la 1.000 cât erau consemnate cu un an în urmă, a declarat, marţi, într-o conferinţă de specialitate, Marius Dunca, preşedintele Autorităţii Naţionale pentru Protecţia Consumatorilor /ANPC/, informează Agerpres

''Dacă în 2013, aveam înregistrate 1.000 de reclamaţii din partea consumatorilor pe achiziţiile online, anul trecut numărul acestora a ajuns la 3.168 de reclamaţii, ceea ce evidenţiază creşterea numărului de operatori economici şi a vânzărilor în mediul online. Din totalul sesizărilor, 90% sunt întemeiate, iar motivul acestora a vizat comportamentul incorect în relaţia consumator-operator economic, depăşirea termenului de livrare a produselor sau calitatea produselor livrate, adică alta vedem pe online, alta ni se livrează. Am avut reclamaţii care făceau referire la faptul că, dacă citeşti o carte, creşti în înălţime. Multe sesizări sunt făcute în perioada de sărbători sau de Black Friday. Situaţia este mai gravă în mediul offline faţă de online. În offline avem peste 20.000 de reclamaţii, în 2014'', a spus Dunca. 

Şeful ANPC a adăugat faptul că instituţia pe care o conduce este deschisă către un dialog cu mediul de afaceri şi de a oferi informaţii despre cei care nu respectă legea. 

Ne puteți urmări și pe Google News