Cancerul este a doua cauză a mortalităţii infantile în România, iar cel mai grav este că, în fiecare an, peste 500 de copii sunt diagnosticaţi cu această cumplită boală.
În această situaţie, speranţa poate fi adusă numai prin bunătate. De aceea, un număr impresionant de vedete, celebrităţi vin în ajutorul copiilor bolnavi de cancer din România în cadrul primului hope pop-up store caritabil, care va fi deschis timp de o lună în Băneasa Shopping City.
În toată această perioadă, designeri, actori, cântăreţi, pictori, scriitori sau sportivi vor dona obiecte personale – de la articole vestiementare până la piese de colecţie - , întreaga sumă strânsă din comercializarea lor urmând să fie redirecţionată către Asociaţia P.A.V.E.L. şi copiii bolnavi de cancer din România, pentru asigurarea unui tratament adecvat şi a unei bune îngrijiri medicale.
Monica Bârlădeanu, Dorian Boguţă, Laura Cosoi, designerul Stephan Pelger, Smiley, Molecule F, Luana Ibaka, Dana Săvuică, Wilhelmina Arz, surorile Oana şi Catinca Roman, Alin Gălăţescu sunt o parte din cei care s-au alăturat proiectului şi au donat obiecte personale primului HOPE POP-UP STORE caritabil din România.
Şi pentru că este vorba despre un hope pop-up store conceptual, în acest proiect a fost implicat şi designerul Agnes Keszeg, care a creat grafica pentru întreaga campanie.