Podul suspendat peste Dunăre, coșmar fără sfârșit. Va fi asfaltat a patra oară

Podul suspendat peste Dunăre, coșmar fără sfârșit. Va fi asfaltat a patra oară Sursa foto: Facebook/DRDP Buzău

Podul de peste Dunăre a fost inaugurat în urmă cu un an, însă a fost asfaltat de trei ori. În perioada următoare, acesta va intra într-un nou proces de reparații, care implică devierea circulației pe banda 1 de rulare.

Podul suspendat peste Dunăre va fi asfaltat din nou

Golden Gate de România a inaugurat în vara anului 2023. Șirul de probleme de dinaintea deschiderii a continuat și ulterior, având în vedere că acesta a fost asfaltat de trei ori.

Podul de peste Dunăre a intrat în cel de al patrulea proces de asfaltare. De această dată, constructorul a anunțat că va folosi o formulă nouă de mixturi bitumoase, care să aibă o rezistență îndelungată.

Podul de peste Dunăre, „Golden Gate”

Sursa foto: Facebook

Circulația este afectată

Din cauza lucrărilor, circulația fost deviată pe banda 1 de rulare pentru ambele sensuri. Măsura a fost luată începând de miercuri, 9 octombrie.

„Au început lucrările de asfaltare pe Podul de la Brăila, DN2S, km 4+500 - km 6+600, - sensul Tulcea către Brăila. Devierea traficului rutier de pe Calea 2 pe Calea 1 la km 7+000, cu revenire în Calea 2 la km 3+000. Circulaţia rutieră se desfăşoară în ambele sensuri cu restricţie de viteză de 30 km/h”, a anunțat Direcţia Regională de Drumuri şi Poduri Buzău.

Noi probleme la podul suspendat peste Dunăre

Conform Direcţia Regională de Drumuri şi Poduri Buzău, lucrările vor dura 6 zile. Pe durata acestora, „semnalizarea se realizează cu balize direcţionale şi lămpi de culoare galbenă intermitentă pe timpul nopţii”.

În luna mai, reprezentanții Companiei de Drumuri susțineau că soluția tehnică a constructorului a fost una proastă.

„Constructorul este obligat să intervină pentru a menține circulabil Podul de la Brăila, să realizeze intervenții punctuale, și, de asemenea, este obligat să vină cu o soluție de asfaltare permanentă, astfel încât situații de genul acesta să nu se repte la nesfârșit”, explica Alin Șerbănescu.

Conform purtătorului de cuvânt al CNAIR, constructorul a ales de această dată o “o reţetă asfaltică nouă”. Aceasta a fost testată în Italia și ar urma să reziste la traficul greu.

Ne puteți urmări și pe Google News
Revista presei