Așa va arăta noul pod peste Dunăre, între Giurgiu şi Ruse. Îl eclipsează pe cel de la Brăila. Foto

Așa va arăta noul pod peste Dunăre, între Giurgiu şi Ruse. Îl eclipsează pe cel de la Brăila. FotoPodul Giurgiu-Ruse. Sursa foto: Facebook/ Luxor Blue Water-n captură foto

Un nou pod peste Dunăre se va construi și care va asigura legătura între Giurgiu și Ruse. Durata maximă alocată elaborării studiului de fezabilitate este de 23 de luni din momentul începerii contractului, a anunțat Cristian Pistol.

Un nou pod se va construi peste Dunăre, între Giurgiu şi Ruse

CNAIR a transmis la ANAP, pentru validare, documentaţia necesară în scopul elaborării studiului de fezabilitate pentru a putea va fi construit cel de-al doilea pod ce va asigura legătura între Giurgiu şi Ruse, potrivit directorului general Cristian Pistol.

Cristian Pistol a transmis, de asemena, că durata maximă alocată elaborării studiului de fezabilitate este de 23 de luni din clipa începerii contractului. Mai mult, proiectul are sarcina de a găsi soluția optimă pentru ca acest pod trasfrontalier să asigure conexiunea atât între infrastructura rutieră cât și cea feroviară dintre România și Bulgaria.

Nu este disponibilă nicio descriere pentru fotografie.Un nou pod se va construi peste Dunăre, între Giurgiu şi Ruse. Sursa foto: Facebook

Ar fi al treilea pod care leagă România de Bulgaria

După ce va fi terminat noul pod peste Dunăre, al treilea care face legătura între România și Bulgaria, „va asigura ambelor țări un potențial și mai mare de dezvoltare economică, atât la nivel regional cât și european, pe axa nord-sud”.

Cristian Pistol a mai anunțat, de asemenea, că noul contractul este finanțat prin CEF2, Mecanismul pentru Interconectarea Europei. După validarea documentației se va publica anuntul de participare la licitație și totodată se va stabili data limită pentru depunerea dosarelor cu oferte.

Un nou pod mixt și dual atât pentru trenuri dar și rutier

Cristian Pistol anunța acum două luni că este în pregătire un nou pod peste Dunăre.  Va fi un pod, mai spunea directorul general, cu funcţiune dublă, atât rutier, cât şi feroviar. Mai exact, va fi un pod mixt, dual, administrat atât de CFR SA, cât şi de cel rutier.

Deocamdată locul de amplasare pentru noul pod nu a fost încă stabilit. Cristian Pistol a explicat că trebuie analizată foarte bine zona care va fi aleasă de pe ambele maluri ale Dunării. Trebuie analizată natura terenului și ariile protejate de mediu.

Ne puteți urmări și pe Google News