Pilotul din Louisiana care a dispărut interceptând un OZN

Pilotul din Louisiana care a dispărut interceptând un OZNNoul raport al Pentagonului despre existența extratereștrilor. Sursa Foto: Arhiva EVZ

avionFelix Eugene Moncla Jr., pilot din Louisiana, a dispărut în 1953 în timp ce era în serviciul Forțelor Aeriene ale Statelor Unite, după ce „a interceptat un OZN”, conform plăcii inscripționate pe monumentul său dintr-un cimitir din Parohia Avoyelles.

Biografia lui Felix Eugene Moncla Jr.

Felix Eugene Moncla Jr. s-a născut pe 21 octombrie 1926 în Mansura, Louisiana, situată în Parohia Avoyelles.

Câțiva ani după nașterea sa, Felix și familia Moncla s-au mutat în Moreauville, Louisiana, unde a frecventat liceul.

Gene Moncla a fost un sportiv de liceu remarcabil, primind și acceptând „o bursă sportivă la Southwest Louisiana Institute, unde a jucat fotbal și a obținut diploma de licență în Științe” conform Wikipedia.

Southwest Louisiana Institute a devenit ulterior U.S.L. și acum este UL.

Deci, practic, Moncla a fost un adevărat Ragin Cajun!

După absolvire, Moncla s-a înrolat în Armată și a servit în Al Doilea Război Mondial.

După întoarcerea acasă, a urmat cursurile colegiului la UNO. Cu toate acestea, a decis să se reinscrie pentru a lupta în Războiul Coreean în 1950.

Totuși, noaptea de 23 noiembrie 1953 va deveni infam legată de moștenirea lui Gene Moncla.

Pilotul din Louisiana dispărut în timp ce intercepta un OZN - Incidentul Kinross

În noaptea de 23 noiembrie 1953, operatorii radarului Comandamentului de Apărare Aeriană din Michigan au observat un obiect neobișnuit deasupra Lacului Superior.

Conform Wikipedia, „un jet F-89C Scorpion de la Baza Aeriană Kinross a fost trimis pentru a investiga semnalul radar. Scorpionul era pilotat de Locotenentul Moncla, cu Locotenentul Robert L. Wilson acționând ca operator radar al Scorpionului.”

În timpul misiunii, Locotenentul Wilson a avut dificultăți în a urmări obiectul pe radarul avionulul. Moncla și Wilson au primit indicații de la Controlul la sol în timp ce se apropiau de obiect.

La aproximativ 8.000 de picioare, rapoartele arată că Moncla s-a apropiat de obiectul misterios.

A fost ultima dată când cineva a avut vești de la Locotenentul Moncla sau Locotenentul Robert L. Wilson.

„Controlul la sol a urmărit Scorpionul și obiectul neidentificat ca două 'blipuri' pe ecranul radarului. Presupunând că Moncla a zburat fie sub, fie deasupra țintei, Controlul la sol a anticipat că, în scurt timp, Scorpionul și obiectul se vor reapărea ca două blipuri separate. Donald Keyhoe a raportat că exista teama că cele două obiecte s-ar fi lovit, dar blipul unic a continuat pe traseul său anterior.”

Au fost efectuate multiple încercări de către Controlul la sol de a contacta Lt. Moncla, dar fără succes.

O misiune de căutare și salvare a fost lansată de Forțele Aeriene ale Statelor Unite și de Forțele Aeriene Regale Canadiene (RCAF), dar aceste încercări nu au găsit niciun semn al avionului lui Moncla sau al celor doi piloți.

Raportul oficial al accidentului al USAF

Raportul oficial al accidentului întocmit de USAF afirmă că Lt. Moncla și Lt. Wilson aveau de investigat un C-47 Skytrain RCAF care călătorea în afara traseului planificat.

Jetul lui Lt. Moncla călătorea la o altitudine de 8.000 de picioare când „s-a 'fuzionat' cu celălalt avion, așa cum era de așteptat într-o interceptare” conform raportului.

În raport, cuvântul „fuzionat” nu este definit exact.

Înseamnă oare că avionul lui Lt. Moncla s-a prăbușit în C-47 Skytrain?

Asta nu pare probabil și conform informațiilor anterioare, Controlul la sol a observat două blipuri pe radarul lor, dar pe măsură ce cele două avioane „s-au fuzionat”, doar un singur avion sau blip a fost văzut zburând pe radar.

Un pilot al unui alt F-89 trimis pentru misiunea inițială de căutare și salvare a declarat în mărturie că a auzit o transmisie radio scurtă de la Lt. Moncla cu aproximativ 40 de minute înainte ca jetul să dispară.

Cu toate acestea, el nu a spus ce a fost spus, dacă s-a spus ceva, în timpul acelei transmisii scurte.

Explicația oficială din partea USAF despre ce avion a fost observat pe radar în acea noapte este listată ca „NECUNOSCUT”.

La Cimitirul Sacred Heart din Moreauville, Louisiana, veți vedea un memorial pentru Felix Eugene Moncla Jr.

De-a lungul anilor au existat rapoarte că scafandrii din Michigan au găsit resturi pe fundul Lacului Superior ce ar putea fi avionul lui Lt. Moncla. Cu toate acestea, conform numeroaselor investigații asupra acestor rapoarte, nu s-au găsit dovezi care să confirme aceste afirmații, relatează Keel.com

Ne puteți urmări și pe Google News