Paul Nicolau, ridiculizat pe internet. Taverna Racilor din Cluj, o dezamăgire cruntă

Paul Nicolau, ridiculizat pe internet. Taverna Racilor din Cluj, o dezamăgire cruntăPescobarSursa Foto: Arhiva EVZ

Paul Nicolau zis și Pescobar nu stă pe gânduri când vine vorba de extinderea afacerilor. Milionarul și-a completat portofoliul locațiilor cu un nou restaurant Taverna Racilor deschis în Cluj-Napoca. Dar se pare că fructele de mare servite de Pescobar nu sunt pe placul clujenilor.

Nu puțini sunt cei care au reclamat serviciile de proastă calitate și mâncarea fără gust servită în ultima locație deschisă de omul de afaceri, Paul Nicolau.

Paul Nicolau a dat cu oiștea-n gard la Cluj

Pe lângă faimoasa locație din Herăstrău, Paul Nicolau mai deține trei restaurante în Snagov, Timișoara și în București, la care se adăugă și cel din Cluj. Însă clujenii sunt prea mulțumiți de ceea ce Pesobar le oferă. De fapt, deloc impresionați, clienții l-au criticat în cel mai dur mod posibil.

Paul Nicolau s-a cam grăbit cu deschiderea locației din Cluj, spun clienții. Și asta pentru că noul restaurant nu este încă finisat. Clujenii au înșirat o listă lungă de reclamații. Nu doar aspectul restaurantului i-a nemulțumit ci și mâncarea servită dar și atitudinea personalului.

Comenzile au întârziat chiar și 90 de minute. Mai mult, angajații nu au respectat rezervările. Asta deși restaurantul are multe evaluări de cinci stele, unele persoane au remarcat că review-urile au fost acordate înainte de deschiderea oficială a localului.

„La Cluj într-un an ești pa”

În recenzii, clujenii reclamă faptul că toaletele nu sunt echipate corespunzător, iar aspectul restaurantului lasă de dorit. Peste tot atârnă cabluri, iar spațiul nu prea există.

„Aspect de cantină. Restaurantul a fost deschis înainte de a fi terminate finisajele. Mobilier ieftin și nici un obiect din restaurant nu te face sa te simți ca ai fi într-un local de top. Grupurile sanitare nefinisate și fără accesorii, gen coș de gunoi, șervetele sau uscător de mâini. Mâncarea acceptabila ca și gust”.

„Gogule nu așa se deschide un restaurant, fără baie, fără muzică și cu 20 de muncitori între clienți. Bodyguarzii aia ce servesc? De doi lei. La Cluj într-un an ești pa”, reclamă clienții nemulțumiți.

Taverna Racilor, o dezamăgire în Cluj

Taverna Racilor. Sursa: facebook.com/tavernaracilor

Paul Nicolau și-a dezamăgit clienții din Cluj

Clienții Paul Nicolau au fost dezamăgiți și de calitatea mâncării servite pentru care au așteptat chiar și 90 de minute. Mulți clienți au spus că băuturile le-au fost servite după terminarea primului fel.

„Cu părere de rău pentru brand dar fructele de mare (platou la grătar) sunt JALNICE !!!”; „Fructe de mare multe și de proasta calitate. Cine știe cum trebuie să fie, clar nu mănâncă aici!”, au mai spus clienții restaurantului.

Iar problemele omului de afaceri Paul Nicolau nu se opresc aici. Clienții care au trecut pragul restaurantului din Cluj au fost dezamăgiți și de faptul că deși și-au făcut rezervare cu o săptămână înainte au fost trimiși acasă.

„Am avut rezervare făcută pentru 4 persoane și ne-au trimis acasă… pe toți 4 căci mesele erau ocupate cu alți clienți fidelizați… care au intrat cât noi așteptam la rând cu rezervare în brațe”, „Nesimțiți din prima zi. Rezervarea făcută cu o săptămâna înainte nu a mai fost luată în calcul și ni s-a cerut să stăm la rând, însă pentru bombardierii și pițipoancele din oraș se găseau locuri pe loc. Asta e, fiecare local își fidelizează ce clientelă vrea”, au mai reclamat clujenii.

Ne puteți urmări și pe Google News