După ce mai mulţi producători au cochetat cu ideea unui telefon mobil de unică folosinţă, iată că o companie americană, Hop-on, a început fabricarea la scară largă a unor astfel de terminale, informează site-ul telecoms.com.
Modelul, numit The Graffiti, încorporează doar funcţia de bază (aceea de voce) şi nu are ecran. „Hop-on este o soluţie ieftină şi ideală pentru cineva care are nevoie să folosească ocazional un mobil, însă nu doreşte să se împovăreze cu un abonament“, a declarat Peter Michaels, preşedintele Hop-on.
Pentru 20 de dolari, atât cât costă telefonul în SUA, cumpărătorul primeşte un număr de telefon, precum şi 60 de minute de convorbire care pot fi folosite, în funcţie de decizia distribuitorului, într-o singură reţea sau în mai multe. The Graffiti este deja comercializat în SUA şi va fi produs la scară largă pentru un distribuitor european, căruia nu i-a fost dezvăluită încă identitatea.
Primul ordin de producţie înaintat către Hop-on de acesta este unul de 10.000 de telefoane, care trebuie livrate în 60 de zile. Printre caracteristicile dispozitivului se numără: apelare rapidă cu 90 de poziţii, agendă cu 100 de intrări, baterie Li-Ion cu autonomie de 3 ore în regim de convorbire şi 240 de ore în aşteptare, 12 tonuri de apel, antenă încorporată, suport pentru mai multe limbi şi, optional, chiar modul GPS.