La numai 14 ani, Sean Belnick câştiga aproximativ 1.000 de dolari pe lună vânzând pe internet cărţi Pokemon şi colecţii diverse.
Succesul acestei „afaceri“ l-a făcut să creadă că pe internet ai putea vinde aproape orice, dacă îţi dai silinţa. Astfel, a investit imediat 600 de dolari în site-ul BizChair.com. Acesta a fost gândit de Belnick drept un instrument prin intermediul căruia să vândă mobilă direct companiilor. Ideea afacerii i-a venit în timpul unei vizite la biroul tatălui său vitreg, angajat al unei firme producătoare de mobilă.
Iniţial, avea în portofoliul de produse expus pe site circa 100 de piese de mobilă şi administra afacerea din propriul dormitor. Acum, Sean are 20 de ani, iar afacerea sa valorează 38 de milioane de dolari, având printre clienţi nume grele precum Google, Microsoft, televiziunea Fox şi chiar Pentagonul. BizChair şi-a lărgit „orizonturile“. Astăzi, vinde şi mobilă pentru acasă, mobilier pentru şcoli sau echipamente medicale. „Le vindem mobilă vecinilor, companiilor sau Pentagonului“, explică, firesc, Belnick.
Inc Magazine l-a aşezat pe tânăr pe locul 2 în topul celor mai buni 30 de tineri antreprenori americani. De doi ani, Sean urmează cursurile unei facultăţi de business la Universitatea Emory din Atlanta. Deşi este încă directorul general al companiei, a lăsat conducerea executivă a BizChair în mâinile tatălui său vitreg, Gary Glazer. După ce-şi va termina studiile, Sean intenţionează să preia frâiele afacerii în propriile mâini.