Prinţul Harry al Marii Britanii şi Meghan Markle vor produce şi vor fi gazdele unor podcast-uri pentru Spotify, începând cu un program special de sărbători, care urmează să fie lansat în următoarele zile, a anunţat marţi compania suedeză, citată de Reuters.

În baza unui acord, noua companie de producţie a cuplului, Archewell Audio, va realiza programe care „vor ridica moralul şi vor distra publicul din întreaga lume” şi care vor cuprinde „diverse perspective”, a transmis Spotify într-un comunicat.

Podcast-urile vor fi disponibile gratuit prin Spotify

Spotify oferă deja peste 1,5 milioane de podcast-uri, precum „The Michelle Obama Podcast” şi „Mama Knows Best” a lui Addison Rae, cunoscută influencer pe reţelele sociale, şi se adresează unui număr de peste 320 de milioane de utilizatori activi pe lună.

Condiţiile financiare ale tranzacţiei nu au fost dezvăluite.

Primul podcast al cuplului Harry şi Meghan va fi o emisiune specială de sărbători, cu „poveşti pline de speranţă şi compasiune” pentru celebrarea noului an, se menţionează în comunicat.

„Ceea ce ne place la podcasting este faptul că ne reaminteşte tuturor să ne oprim o clipă şi să ascultăm cu adevărat, să ne conectăm unii asupra celorlalţi fără distrageri”, a subliniat cuplul într-o declaraţie comună.

Proiectul prin care Harry şi Meghan vor să își câștige existenţa în afara familiei regale

„Având în vedere provocările din 2020, nu a existat niciodată un moment mai important pentru a face acest lucru, pentru că atunci când ne auzim unul pe altul, şi ne ascultăm poveştile, ni se readuce aminte cât de interconectaţi suntem cu toţii”, au adăugat cei doi.

Această înţelegere reprezintă cel mai recent proiect al cuplului Harry şi Meghan, pentru a-şi câştiga existenţa în afara familiei regale.

Cei doi s-au mutat anul acesta în California de Sud împreună cu fiul lor, Archie, după ce au renunţat la calitatea de membri cu roluri active în rândul casei regale britanice.

În septembrie, prinţul Harry al Marii Britanii şi soţia lui americană, Meghan, au semnat un contract multianual cu platforma de streaming Netflix pentru care vor produce mai multe programe TV, ce variază de la emisiuni pentru copii şi până la seriale de tip reality-show cu scenariu prestabilit. În ianuarie, ei au anunţat că vor să devină independenţi din punct de vedere financiar.