Magazinele Lidl ţintesc oraşele mici

Magazinele Lidl ţintesc oraşele mici

Grupul german Lidl&Schwarz, lider mondial pe segmentul de supermarketuri de tip discount, ar putea deschide primul magazin din România în oraşul sibian Mediaş, potrivit presei locale.

Lidl plănuieşte să mai deschidă în acest an alte două magazine, în Iaşi şi în Paşcani. Reţeaua germană de magazine a purtat discuţii şi cu administraţia locală din Slobozia, pentru o investiţie. Oficialii companiei nu au putut fi contactaţi pentru a confirma informaţiile.

Compania vizează extinderea în toate regiunile ţării, având în curs recrutări pentru echipa de dezvoltare în Muntenia şi Transilvania.

Grupul de retail vrea să investească 150 de milioane de euro în România pentru deschiderea a 100 de magazine până în 2011, potrivit Agenţiei Mediafax. Investiţia necesară pentru construirea unui astfel de magazin este de 1- 1,5 milioane de euro, inclusiv preţul terenului. Pe piaţa autohtonă, pe segmentul discounter mai sunt prezente lanţurile Plus, Penny Market şi MiniMax Discount.

Grupul Lidl&Schwarz este prezent în România din 2005, prin reţeaua de hipermarketuri Kaufland, care deţine 30 de magazine la nivel naţional.

Ne puteți urmări și pe Google News