Leonard Miron și iubitul, vacanță de vis. Ce surprize i-a pregătit lui Miguel

Leonard Miron și iubitul, vacanță de vis. Ce surprize i-a pregătit lui Miguel Sursă Facebook

Fosta vedetă de televiziune Leonard Miron și-a serbat partenerul de viață în Albania, cu ocazia aniversării acestuia. Fostul prezentator TVR este încântat de vacanța petrecută în Albania, unde recunoaște fără ezitare că și-a răsfățat iubitul.

Iubitul lui Leonard Miron, Miguel, a avut parte de multe surprize, dar și cadouri din partea vedetei. Într-un interviu pentru Viva!, fosta vedetă TVR Leonard Miron a dat detalii despre cariera sa pe vasul de croazieră, dar și despre casa în care locuiește cu partenerul lui în Marea Britanie. A fost o investiție costisitoare, dar se pare că a meritat.

S-au cazat la un resort de lux, unde cazarea costă 800 euro pe noapte

Leonard Miron și-a serbat cu mult entuziasm iubitul în Albania, de ziua de naștere a acestuia. Fostul prezentator de la TVR este în prezent director pe un vas de croazieră. Faptul că iubitul lui îi împărtășește aceeași pasiune pentru călătorii îl face nespus de fericit. Cei doi nu ratează nicio ocazie de a merge împreună în diverse destinații.

Vara aceasta au dedicat-o unei destinații pe care și-o doreau de mult, Albania. Au ales să petreacă într-un resort de lux, tip all inclusive, unde o cameră a costat 400 de euro pentru o singură noapte, de persoană. Miguel a avut parte de o mulțime de surprize, pe care Leonard le-a planificat special pentru ca iubitul său să le păstreze în amintire. Pentru că vara aceasta are un program mai lejer, fosta vedetă a putut să planifice mai multe vacanțe.

„În vacanța din iunie ne-am decis să ne ducem o săptămână la Madrid, dar după vreo două zile vremea nu mai era așa de bună cum se anunțase. Așa că ne-am urcat în primul avion și am zburat în sud, în Malaga, în hotelul la care de obicei tragem acolo, Tormorinos. Am petrecut un weekend prelungit, care a fost absolut senzațional. Vremea a fost bună, era început de lună și am petrecut ca pe vremuri când eram tinerei, până pe la 3:00-4:00 dimineața. Vacanța în care suntem acum este ceva mai specială, pentru că a fost ziua lui Miguel pe 16 iulie. Așa că ne-am hotărât să explorăm o zonă din Europa în care nu mai fusesem niciodată", a afirmat Leonard pentru sursa citată.

Ploaie de cadouri pentru Miguel

În aceeași intervenție, actualul manager de vas de croazieră a descris cu satisfacția regia pe care a pus-o la cale în vederea celebrării lui Miguel.

„Am început să îl sărbătoresc la miezul nopții. Am cumpărat un banner foarte mare pe care l-am personalizat cu o fotografie a lui foarte haioasă, pe care am făcut-o în Madrid. A doua zi, dimineața, i-am dat primul cadou, care știam că o să îi placă și o să îl amuze. Este vorba despre o felicitare, pe care, când o deschizi, este un tort în 3D, care cântă și are o lumânare care se aprinde. Dar dacă sufli, cântecul amuzant se oprește și sunt niște aplauze care urmează după ce sufli. Asta l-a amuzat foarte tare, chiar dacă l-am trezit dimineața, cu noaptea în cap, să îi cânt 'La mulți ani!'.

Leonard Miron, TVR, Albania

Leonard Miron și Miguel au o relație de cursă lungă. Sursa foto: Facebook Leonard Miron

Evident că după micul-dejun și-a primit cadourile. Este vorba de un parfum nou de la un brand de parfumuri care îi plac mult. Și tocmai am găsit unul pe care nu îl avea și o pereche de ochelari de soare. Eu am prostul obicei să îi folosesc ochelarii lui, să mă așez pe ei, să-i rup sau să îi pierd. Așa că i-am luat o pereche, care îi plac mult și de care, cu siguranță, nu o să mă ating de ei.

Tort și seară cu specific pescăresc

După aceea, surprizele au continuat, pentru că era la piscină dimineață și echipa de management a hotelului și-a făcut apariția cu un tort. I-au cântat 'la mulți ani!' în engleză, nu în albaneză. Deși eu mi-aș fi dorit să îi cânte în albaneză… Și a fost foarte frumos. Miguel a fost emoționat.

Seara, ne-am hotărât să nu stăm în hotel și să ne aventurăm într-un sat care se afla aproape de hotel, în mijlocul pustietății, într-o pădure, de fapt, pe malul mării Adriatice. Așa că, cel mai apropiat sat era la vreun sfert de oră de mers. Acolo am descoperit un restaurant tradițional pescăresc, fără fițe, fără, pretenții, dar unde mâncau un pește proaspăt, prins în ziua respectivă, gătit extrem de simplu, dar extrem de delicios. Și am petrecut o seară în mijlocul unei comunități albaneze absolut senzaționale, unde am mâncat foarte bine. A fost o altfel de aniversare decât ceea ce s-a întâmplat în anii precedenți", a mai povestit fosta vedetă.

În același interviu pentru Viva!, fostul prezentator a vorbit și despre viața lui pe vasul de croazieră, dar și despre casa din Marea Britanie, pe care cei doi parteneri au renovat-o vara aceasta.