Gabi Popescu - si fara Ferrari, si fara despagubiri

Gabi Popescu - si fara Ferrari, si fara despagubiri

In cazul "Ferrari in flacari", fostul international i-a pierdut urma expertului venit la Bucuresti pentru a constata cauzele incendiului.

Gabi Popescu, fost fotbalist la echipa spaniola de fotbal Valencia, in prezent om de afaceri, nu stie nici acum, la mai bine de un an de cand i-a luat foc automobilul marca Ferrari, ce anume a provocat bizarul accident.

Pe 10 aprilie 2006, bolidul olteanului, un luxos model 612 Scaglietti, s-a facut scrum pe Autostrada Bucuresti - Pitesti, la putin timp dupa ce proprietarul s-a dat jos de la volan pentru a constata o defectiune. Fostul international a platit pe masina 260.000 de euro.

14 luni fara o concluzie

Conform celor relatate de Gabi Popescu, expertul italian venit in Romania pentru a descoperi cauzele incendiului a disparut fara urma, iar proprietarul spune ca nu stie ce sa mai creada.

Situatia ramane incurcata pentru ca primele concluzii intarzie sa apara, motiv pentru care fostul international nu poate fi despagubit si este, de asemenea, in imposibilitatea de a solicita daune.

Pentru ca Ferrari n-are reprezentanta in Romania, Gabi Popescu a apelat la AutoItalia Group, importator al marcilor italiene in tara noastra, pentru a putea intra in posesia bolidului.

AutoItalia a intermediat aducerea performantului automobil, pe care l-a luat de la un dealer din Austria. Achizitia s-a facut prin Bavaria Leasing (in fapt, proprietarul „calutului” devenit scrum).

La cateva zile dupa producerea incendiului, constructorul din Modena a trimis la Bucuresti un expert. Concluziile insa n-au aparut. La 14 luni de la teribilul eveniment, Gabi Popescu este in continuare fara masina si asteapta verdictul expertilor italieni. Intre timp, fostul fotbalist a inceput sa fie luat peste picior de prieteni.

Ferrari nu discuta despre ancheta

Daca, pana deunazi, nu-si dorea nimic altceva decat o masina identica, acum olteanul vrea doar sa afle cat mai repede cu putinta ce anume a iscat incendiul care i-a pus viata in pericol.

„Inca mai astept raspunsul celor de la Ferrari. Vreau sa rezolv situatia pe cale amiabila. In acest moment n-am masina si nici n-am fost despagubit. Dupa atatea luni de asteptare, cred ca era de competenta celor de la Ferrari sa vina cu un raspuns in ceea ce priveste cauza incendiului. Numai ca italienii au plecat din Romania fara sa-mi dea niciun raspuns. Eu stiu doar ca am platit 260.000 de euro si, dupa trei saptamani, mi-a luat foc masina!”, se plange Popescu.

Contactat de „Evenimentul zilei”, Matteo Torre, responsabil media pentru Europa de Est in cadrul Ferrari, a refuzat sa comenteze acest caz.

„Nu am niciun detaliu despre expertiza tehnica. In general, noi nu discutam cu jurnalistii concluziile unei anchete”, a spus sec Torre. La randul lor, oficialii de la AutoItalia au mentionat ca n-au comentarii pe acest subiect, indicandu-l pe Matteo Torre drept persoana avizata sa dea lamuriri.

Suparat

„Vreau sa aflu de ce era sa ard de viu” Masinile Ferrari se construiesc manual, iar incidente precum cel petrecut in aprilie 2006 sunt greu de imaginat.

Daca se va dovedi ca focul a fost produs de o defectiune tehnica, Ferrari va trebui sa-i dea proprietarului o masina identica, plus o despagubire in euro cu multe zerouri in coada.

In caz ca bolidul a fost distrus din alte cauze (exista si varianta potrivit careia soferul n-ar fi schimbat vitezele la timp!), proprietarul nu va fi despagubit de asigurator, ramanand cu buza umflata si cu buzunarele goale.

Popescu spune ca se teme ca nu cumva Ferrari sa incerce sa-l scoata pe el vinovat (o recunoastere publica a faptului ca producatorul de la Modena a comis o greseala de constructie ar aduce un prejudiciu de imagine urias gigantului italian).

Din acest motiv, fostul fotbalist si-a angajat un avocat care sa-i reprezinte interesele. „Eu imi apar drepturile. Nu m-am decis daca le voi cere despagubiri. Nu vreau decat sa aflu de ce era sa ard de viu in masina”, ne-a mai spus Popescu.

Ne puteți urmări și pe Google News