Roxana Căpraru, unul dintre românii abandonaţi acum pe aeroportul din Amsterdam, a declarat pentru EVZ: “Ni s-a spus de aici din aeroport că avionul cu care am venit a plecat deja, pentru că nu putea să plătească taxa de aeroport”.
Potrivit acesteia, nici angajaţii aeroportului din Amsterdam nu au putut lua legătura cu reprezentanţii birolui local al Tarom. “Ni s-a spus că cei de la Tarom au foarte mult de lucru şi nu reuşesc să ia legătura cu ei”, a adăugat Roxana Căpraru.

Ea se plânge că nimeni de la Tarom nu a luat legătura cu ei şi în acest moment habar nu au ce să facă. EVZ a încercat să îi pună în legătură pe românii din aeroport cu reprezentantul Tarom de la Amsterdam, dar biroul de presă al Tarom nu a putut furniza în timp util datele de contact ale acestuia. 

În eventualitatea în care Tarom va pune la dispoziţie curse suplimentare, românii care se află acum în aeroportul din Amsterdam şi doresc să se întoarcă acasă îl pot apela pe reprezentantul Tarom în Amsterdam, Laurenţiu Mezei, la numărul de telefon 00 32 47 384 1576, sau pe Mădălina, la numărul 00 32 479 309 981.

 

Te-ar putea interesa și: