De ce a vrut soprana să coboare în pragul nopţii la parter, dacă ea dormea singură la etaj?

De ce a vrut soprana să coboare în pragul nopţii la parter, dacă ea dormea singură la etaj?

    Farfuria care nu s-a spart

Să revenim la momentele premergătoare căderii pe scări. Cei doi soţi nu dormeau împreună. Soprana dormea la etaj. Ce rost a avut atunci ca să coboare, când nu numai că era atât de beată, cum pretinde soţul şi cum dovedesc şi analizele, că se afla în pragul comei alcoolice, dar era şi ora destul de târzie, când în mod normal ar fi trebuit să se pregătească de culcare. De ce să mai coboare?

Asta încearcă să ne explice soţul, când introduce în ecuaţie farfuria cea care nu s-a spart. Spune că era o farfurie cu mâncare. Deci, singurul motiv pentru care ar fi coborât victima era că i se făcuse foame şi a coborât să-şi ia de mâncare. Însă, dacă farfuria era plină şi nespartă, se presupune că a apucat să coboare scările fără se se accidenteze, a luat de mâncare şi apoi a urcat înapoi. În capul scărilor s-a dezechilibrat, i s-a făcut rău şi a căzut la parter. Asta înseamnă că a căzut mai întâi pe spate şi după aceea s-a rostogolit. Iar din informaţiile noastre, rănile pe care le are nu arată o astfel de cădere.

În plus, de ce să se mai ducă să-şi ia de mâncare, dacă oricum îi era rău. Dovadă faptul că a vomat. Aşa că nu prea există un motiv plauzibil care să explice intenţia Mariei Macsim Nicoară de a coborî, la ora aceea, la parter.

Ne puteți urmări și pe Google News