„Am decis ca peste 200 dintre cei 1.600 de angajaţi să îşi consume concediile de odihnă în această perioadă, iar în luna decembrie vom înceta producţia“, a declarat Dacian Negrea, managerul Eybl Automotive Deta. Unitatea produce tapiţerii pentru Renault Megane Coupé Cabriolet, Renault Scenic şi Grand Scenic, Peugeot şi îmbracă în piele volane pentru Mercedes, VW, Toyota, BMW, Rover, Suzuki şi Honda.

Criza financiară pune în pericol şi slujbele a peste 6.000 de hunedoreni angajaţi ai unităţilor din industria de componente auto: Key Safety Systems, fabrica de cablaje auto, Lisa Draxlmaier şi producătorul de cablaje auto SEWS. Unitatea de la Brad a Key Safety Systems, cu peste 1.100 de angajaţi, a suferit reduceri ale comenzilor, respectiv volane şi centuri de siguranţă pentru Fiat, Volkswagen – Audi, Jaguar şi Opel, iar în serii mai mici pentru PSA Peugeot-Citroën, Bentley şi Masseratti. „Abia peste o săptămână vom avea rezultatele unei analize referitoare la toţi factorii care ne pot influenţa negativ“, spune Răzvan Leca, manager de resurse umane al unităţii.

CITIŢI ŞI:

În 2009 vom avea un milion de şomeri