Clienții McDonald’s sunt nemulțumiți de noile prețuri din meniuri. Plătesc mai mult pentru mai puțină mâncare

Clienții McDonald’s sunt nemulțumiți de noile prețuri din meniuri. Plătesc mai mult pentru mai puțină mâncare Sursa: Dreamstime.com

Clienții celebrului lanț de restaurante fast-food McDonald’s au reacționat față de noile prețuri din meniu. Acțiunile companiei au scăzut pe fondul nemulțumirilor oamenilor generate de noile tarife.

CEO-ul McDonald’s, Chris Kempczinski, a declarat că mulți dintre clienții celebrului lanț de restaurante fast-food sunt nemulțumiți că plătesc prețuri mai mari pentru meniuri care sunt din ce în ce mai mici. Este important de precizat că acțiunile McDonald’s au scăzut marți, 25 aprilie, dar de la începutul anului au înregistrat o creștere de 10%.

„Când funcționăm acolo unde știm că avem puterea de stabilire a prețurilor, ne descurcăm destul de bine. Când încercăm să schimbăm prețurile în zonele care sunt poate puțin mai sensibile, consumatorul respinge acest lucru”, a spus Kempczinski. Declarația lui CEO-ului McDonald’s vine la scurt timp după ce mai multe companii au crescut prețurile la produsele lor.

Ce companii cunoscute au decis să nu mai crească prețurile

Oamenii au reacționat diferit față de tarifele mai mari înregistrate în primul trimestru al acestui an. Coca-Cola a observat o reacție slabă a cererii în rândul clienților față de prețurile mai mari. Compania PepsiCo a decis încă din luna februarie a accestui an că nu va mai crește prețurile deoarece a înregistrat o scădere de 2% a volumului în primul trimestru.

Ne puteți urmări și pe Google News

Majoritatea companiilor au mărit prețurile în ultimul an pentru ca inflația generată de războiul din Ucraina să fie atenuată. Invazia Rusiei în țara vecină a făcut ca toate mărfurile de export să fie din ce în ce mai scumpe. Directorul general al Coca-Cola, James Quincey, a declarat, în timpul unei conferinţei telefonice a companiei, că principalele preocupări ale consumatorilor sunt inflația și ratele ipotecare. Compania a transmis că prețurile pentru celebra băutură vor crește în continuare, potrivit CNBC.

Dacă în magazinul Carrefour România un litru de Coca-Cola Original Taste costă 3,67 de lei, în același supermarket din Italia un litru din aceeași băutură costă 1,40 euro (6,92 lei). De asemenea, în Spania un litru de Coca- Cola costă 1,05 euro (5,19 lei). Cel mai mare preț pentru un litru de Coca-Cola îl plătesc francezii, 1,49 euro (7,36 lei).