Într-o singură săptămână, 9-16 aprilie, în Bucureşti au avut loc cinci târguri de slujbe. Două dintre ele adresate tuturor studenţilor aflaţi în căutare de loc de muncă, iar trei specializate.

În ultimele luni, astfel de aglomerări de evenimente au devenit o constantă, reflectând o altă faţetă a crizei acute de personal care afectează câteva dintre sectoarele economice importante. Implicaţi în aceste evenimente nu sunt însă numai candidaţii şi companiile interesate, ci şi organizatorii, care au reuşit să găsească în acest deficit de forţă de muncă o cale către profit. Firmele de organizare de evenimente, asociaţiile studenţeşti şi companiile de recrutare sunt cele trei categorii de organizatori implicaţi în punerea pe picioare a târgurilor de slujbe.

În general, pentru a participa la un târg de carieră, companiile plătesc minimum 500 de euro, în acest tarif fiind inclus doar standul de expunere. Valoarea pachetului premium este de peste zece ori mai mare, incluzând un stand mult mai spaţios, machete în materialele de prezentare, afişarea ca parteneri ai evenimentului.

Pentru mai multe informaţii, citiţi ediţia de mâine a revistei Capital.

(13:25)