Atunci când cancerul este a doua cauză de deces la copii în România şi peste 500 de copii primesc acest diagnostic în fiecare an, doar prin bunătate poţi să aduci speranţă. La aceasta s-au gândit şi Monica Bârlădeanu, Dorian Boguţă, Laura Cosoi, designerul Stephan Pelger, Smiley, Molecule F, Luana Ibaka, Dana Săvuică, Wilhelmina Arz, surorile Oana şi Catinca Roman, Alin Gălăţescu care, alături de Băneasa Shopping City, s-au alăturat campaniei pentru ajutorarea copiilor cu afecţiuni oncologice iniţiată de Asociaţia P.A.V.E.L. – „Nu trece nepăsător!” - , în cadrul primului hope pop-up store caritabil din România.
Timp de o lună, lor li se vor alătura şi alte celebrităţi din ţară, într-un demers în premieră pentru ţara noastră.
Hope pop-up store-ul este un magazin conceptual în cadrul căruia vor fi puse în vânzare, în exclusivitate, obiecte personale ale celebrităţilor donate de acestea – de la articole vestimentare, accesorii până la piese de colecţie.
„Este pentru prima dată în România când speranţa ia forma unui pop-up store caritabil. Scopul creării acestuia a venit ca un gest firesc pentru sprijinirea Asociaţiei P.A.V.E.L. şi a copiilor bolnavi de cancer, dar mai ales, ne–am dorit să le aducem speranţa şi să determinăm oamenii să nu treacă nepăsători! Ne dorim ca hope pop-up store să nu fie doar un simplu proiect punctual, ci să aducă mereu speranţă celor care au nevoie de ea!”, a declarat Loredana Popa - Sales and Marketing Director Băneasa Shopping City.
Şi pentru că este vorba despre un hope pop-up store conceptual, în acest proiect a fost implicat şi designerul Agnes Keszeg, care a creat grafica pentru întreaga campanie.
Sumele strânse vor fi direcţionate către Asociatia P.A.V.E.L., care sprijină copiii bolnavi de cancer prin asigurarea unui tratament adecvat şi a unei bune îngrijiri medicale.