Cele mai mari spaime ale românilor în vremea Pandemiei. Sondaj cu rezultate neașteptate
- Feri Predescu
- 13 mai 2020, 15:29
Pe de altă parte, consumatorii menţionează ca dezavantaje ale acestor magazine aglomeraţia percepută (18%) precum şi o anumită nesiguranţă legată de provenienţa produselor comercializate (18%). Dintre cei care obişnuiau să frecventeze pieţele înainte de criză, doar 39% au mai revenit în perioada crizei, mulţi dintre aceştia preferând în această perioadă mai degrabă hypermarketurile (55%) şi magazinele tip discounter (50%).
Mai mult, consumatorii declară că au un nivel relativ scăzut de încredere în pieţele agroalimentare (36%), principalele bariere menţionate spontan fiind legate de igienă precară (22%) şi de aglomeraţia/contactul cu multe persoane (20%). Pe de altă parte, pieţele sunt totuşi apreciate pentru faptul că oferă produse proaspete şi de calitate (50%).
Unlock Research a derulat pentru Adama România o cercetare cantitativă şi calitativă, având drept obiectiv principal măsurarea comportamentului alimentar şi a îngrijorărilor românilor cu privire la alimente, în contextul COVID-19. Studiul s-a desfăşurat în perioada 3 - 9 aprilie 2020, pe un eşantion de 600 persoane, reprezentativ urban, având o marjă de eroare de +/- 4%.
Adama Agricultural Solutions este una dintre companiile de top din industria protecţiei plantelor la nivel global. Cu un portofoliu vast şi diversificat de produse de înaltă calitate, echipa Adama, formată din peste 6.600 de persoane, ajunge la fermierii din peste 100 de ţări, furnizând soluţii pentru controlul buruienilor, dăunătorilor şi bolilor şi pentru creşterea recoltelor.
Unlock Research este o companie de know-how şi cercetare de piaţă cu capital 100% românesc înfiinţată în 2008. Unlock este specializată în studii de strategie de brand şi marketing cultural, centrată pe descoperirea de insight-uri despre oameni, categorii şi branduri care să contribuie la creşterea business-urilor clienţilor pentru care lucrează, arată Agerpres.