Capcane pentru clienți. Ce se ascunde în cabinele de probă

Capcane pentru clienți. Ce se ascunde în cabinele de probă Sursa foto: Pixabay

Cumpărăturile la mall nu aduc o gaură importantă în buget, ci și o dezamăgire pentru mulți clienți. Marile branduri apelează la diverse trucuri prin care să îi atragă pe clienți în a achita cât mai multe produse. Cu toate că pare greu de crezut, o parte dintre magazine amenajează cabinele de probă strategic. În acest sens, brandurile țin cont de lumini, umbre și merg până la folosirea așa-numitelor „oglinzi trucate”, menite să îmbunătățească imaginea.

Strategii de marketing ascunse, aplicate în magazine. La ce ar trebui să fie atenți clienții

Cumpărăturile la mall pot reprezenta o relaxare pentru numeroase persoane. Totuși, multe dintre acestea ajung să cadă în plasa marilor branduri și să cumpere compulsiv. Pentru a ajunge la un astfel de rezultat, unele magazine apelează la diverse forme de marketing. Unele strategii sunt aplicate la vedere, în timp ce altele nu pot fi descoperite cu ușurință.

Un editor de modă rus a dezvăluit modalitatea prin care unele branduri își cresc încasările și îi păcălesc pe clienți. Totul pornește din cabina de probă, locul în care cumpărătorii sunt convinși că fac o investiție bună.

Oglinzile care îți schimbă silueta

Editorul s-a fotografiat în oglinda de acasă și a repetat acest lucru în alte 11 magazine cunoscute. Concluzia sa i-a surprins pe internauți. Acesta susține că toate oglinzile din mall ar fi „trucate”, iar clienții ajung să aibă o percepție greșită despre propria imagine. Editorul a subliniat că silueta sa pare mult mai subțire în toate oglinzile poziționate în cabinele de probă.

Ne puteți urmări și pe Google News
mall, magazine, complex comercial

Sursă foto: Dreamstime.com

„Totuși, în magazin, îmi stătea mai bine când am probat. Acesta este motivul pentru care poate, la cumpărături, este mai bine să ții cont de o regulă care va trebui să devină o dogmă: tot ce vei încerca în magazin va avea o „formă” diferită acasă”, a spus editorul, arată ziarulromânesc.de.

Trucurile la care apelează marile magazine

 Campaniile de reduceri reprezintă o altă strategie de a crește vânzările pentru marile branduri. Multe dintre acestea aleg să mărească prețurile chiar înainte de a anunța reducerile. Astfel, clienții ajung să plătească aceleași prețuri stabilite inițial, însă având convingerea că au făcut o alegere avantajoasă.

Revista presei