Call of Duty, disponibil pe Game Pass imediat după lansare

Call of Duty, disponibil pe Game Pass imediat după lansareJocuri video. Sursa foto: dreamstime.com

Microsoft a surprins industria jocurilor video prin renunțarea la tiparele obișnuite de lansare a marilor titluri, anunțând că cel mai nou și așteptat joc, Call of Duty: Black Ops 6, va fi disponibil imediat pentru abonații serviciului lor Game Pass.

Până acum, înfocații jocurilor de noroc erau nevoiți să investească sume semnificative pentru a achiziționa jocurile importante la lansare.

Acces rapid la Call of Duty pentru abonații Game Pass

Cu noua strategie, abonații nu vor suporta costuri suplimentare, ceea ce înseamnă că Microsoft va renunța la veniturile din vânzări, optând în schimb pentru creșterea bazei de clienți a platformei lor.

Servicii precum Game Pass și altele similare oferă jucătorilor acces la sute de jocuri video pentru o taxă lunară. În februarie 2024, Microsoft a raportat că Game Pass avea 34 de milioane de abonați.

Data lansării noului Call of Duty nu a fost încă anunțată.

Anterior, gigantul tehnologic a pus jocurile la dispoziția abonaților Game Pass încă de la lansare - cum ar fi mult așteptatul Starfield din 2023 - dar nu a aplicat această strategie niciodată în cazul unei lansări la fel de semnificative ca și Call of Duty.

Microsoft

Microsoft . Sursa foto: Razvan Valcaneantu EEC

Aceasta este una dintre cele mai bine vândute serii de jocuri video din istorie, cu peste 425 de milioane de exemplare vândute în întreaga lume și generând venituri de zeci de miliarde de dolari.

Strategie pentru creșterea numărului de abonați

Este cu mult cel mai mare joc care intră într-un serviciu de abonament în ziua lansării sale.

Este un test mare pentru abonament, pentru că dacă Call of Duty nu poate să schimbe drastic numărul de abonați, probabil că nimic altceva nu va face acest lucru”, a declarat Christopher Dring, șeful GamesIndustry.biz.

Call of Duty.

Call of Duty. Sursa foto: Instagram

Conform acestuia, decizia probabil că a fost influențată de o problemă fundamentală a serviciilor de streaming de jocuri.

Anume faptul că oamenii nu joacă atât de multe jocuri pe cât se uită la emisiuni TV, așa că poate fi dificil de justificat plata pentru a juca doar unul sau două titluri, potrivit BBC.