Bagajele, ultima grijă a companiilor aeriene. Ce faci dacă ți au pierdut trolerul sau l-au deteriorat

Bagajele, ultima grijă a companiilor aeriene. Ce faci dacă ți au pierdut trolerul sau l-au deteriorat Sursa Foto: Arhiva EVZ

Din ce în ce mai mulți clienți ai companiilor aeriene se vaită de modul în care ajung să arătăm bagajele lor după un zbor. Desigur vorbim despre varianta in care intre escale, bagajul nu a fost pierdut.

Companiile aeriene greu de tras la răspundere

Numai la un singur zbor cu o escală, mai multe bagaje ale clienților au fost deteriorate. Rotițele trolerelor au fost rupte, la fel și mânerele laterale. Alte bagaje au suferit diferite vătămări, dar care practic duc la imposibilitatea de a mai utiliza acel troler. Totul se întâmplă de la momentul în care bagajul este preluat și trimis către avion. Companiile care se ocupă de transportarea lor nu se Doar ca în astfel de cazuri, tragerea la răspundere a companiilor aeriene este practic imposibilă fără o asigurare de călătorie care să implice bagajul sau să fie făcută special pentru bagaj.

Chiar și în aceste cazuri este posibil să întâmpinați dificultăți în a primi despăgubiri. La acest capitol se încadrează inclusiv obiectele valoroase din bagaj, care au avut de suferit de pe urma modului în care trolerul a fost transportat. În cazul în care aveți o asigurare încheiată și vi s-a pierdut bagajul, atunci aveți nevoi de următoarele documente pentru despăgubiri.

Documente necesare pentru recuperarea prejudiciului

În primul rând vă trebuie biletul de avion, eticheta bagajului, lista cu obiectele din bagaj și valoarea lor. În cazul în care vorbim despre un bagaj întârziat, aveți nevoie de biletul de avion, eticheta bagajului. Dar și o lista cu obiectele de strictă necesitate care le vor înlocui pe cele pierdute. În cazul în care bagajul v-a fost deteriorate sau distrus, aveți nevoie de următoarele documente.

Biletul de îmbarcare, eticheta bagajului, lista cu obiectele din bagaj, aici vă trebuie și facturi pentru ele. De asemenea mai aveți nevoie de un raport de service din care să rezulte suma care ar urma să fie plătită pentru repararea prejudiciului.

Ne puteți urmări și pe Google News
Revista presei