Acţionarii Natura urmează să deţină 76% din viitoarea companie, care va avea venituri anuale de peste 10 miliarde de dolari. Acordul va crea cea de-a patra companie de cosmetice din lume. Noua companie va deţine 3.200 de magazine din întreaga lume, cu o prezenţă în 100 de ţări.

Avon se străduieşte să-şi modernizeze afacerile globale în ultimii ani, deoarece modelul de vânzări door-to-door a devenit mai puţin popular în era internetului.

 

În 2016, compania a declarat că îşi mută sediul de la New York în Marea Britanie, dar şi reducerea a 2.500 de locuri de muncă în întreaga lume, ca parte a unui plan de redresare. În acelaşi timp, Avon şi-a vândut operaţiunile din SUA către fondul de investiţii Cerberus. În luna aprilie, LG Household & Health Care a fost de acord să achiziţioneze atât acţiunile Avon, cât şi cele ale Cerberus în afacerea din SUA.

 

Potrivit analiştilor de la Brasil Plural, Natura , cu un model de afaceri similar, „urmăreşte obiectivul de a deveni un brand global", dar a avertizat că va trebui să investească în mod semnificativ în operaţiunile lui Avon în Brazilia. Avon are deja 2,2 milioane de consultanţi de marketing direct în Brazilia.

 

Te-ar putea interesa și: