Autostrada Moldovei, proiect gigant pentru România. Marcel Ciolacu, în vizită pe șantier
- Iulia Moraru
- 17 mai 2024, 17:45
Autostrada Moldovei reprezintă o premieră pentru România, a afirmat Marcel Ciolacu, vineri, după ce a fost în vizită pe unul dintre șantiere.
Premierul a subliniat că această autostradă reprezintă cea mai importantă oportunitate pentru companiile din județul Iași și pentru locuitorii săi în ceea ce privește creșterea economică, generând venituri sporite și profituri care să contribuie la dezvoltarea comunității.
Autostrada Moldovei, o șansă de dezvoltare a regiunii
Prim-ministrul Ciolacu s-a întâlnit azi cu reprezentanții mediului de afaceri din Iași și a observat așteptările uriașe ale companiilor locale legate de finalizarea proiectului legat de Autostrada Moldovei.
În întreaga lume, spune premierul, construirea unei autostrăzi atrage noi investiții, locuri de muncă mai bine plătite și creșterea afacerilor într-un ritm susținut.
Tocmai de aceea, subliniază Marcel Ciolacu, aceasta va fi realitate și în Iași, unde există antreprenori cu viziune, pe care îi admiră pentru energia cu care au construit afaceri solide.
„Am vizitat și unul dintre șantierele de pe Autostrada Moldovei, la nodul rutier de tip turbion de lângă Pașcani. Este o lucrare în premieră pentru România, cu 12 pasaje întinse pe circa 2 kilometri, o provocare pe măsura priceperii și ambiției constructorilor care sunt chiar de aici, din Moldova”, a mai adăugat Ciolacu pe Facebook.
Șeful PSD a explicat în calitatea sa de prim-ministru, a transformat Moldova n regiunea cu cele mai mari investiții publice în infrastructură, iar asta va face din județul Iași unul dintre principalii poli economici de dezvoltare a țării.
Primul şi cel mai mare nod rutier turbion din România, în județul Iași
Primul și cel mai amplu nod rutier turbion din România urmează să fie realizat în județul Iași, la intersecția dintre Autostrada Moldovei, A7, și Autostrada Unirii, A8.
Acest nod rutier, amplasat între comuna Stolniceni-Prăjescu și municipiul Pașcani, va avea o lungime de aproximativ doi kilometri și va acoperi o suprafață de 220 hectare.
Proiectul va cuprinde opt rampe, concepute pentru viteza de 80 km/h, 12 pasaje, opt dintre acestea pe autostrada A7 și patru pe A8. În plus, planurile includ și cinci podețe.