Surpriză pentru clienții Auchan din România. Schimbările sunt majore

Surpriză pentru clienții Auchan din România. Schimbările sunt majore Auchan. Sursa foto: Arhiva EVZ

Surpriză pentru clienții Auchan din România. Schimbările sunt majore și vin în sprijinul consumatorilor.

Auchan România face mari modificări în centrul comercial din cartierul bucureștean Berceni. Supermarketul încearcă să evidențieze producătorii locali și să atragă cât mai mulți clienți. Investiția a fost de circa 5 milioane euro. Anunțul a fost făcut pe Facebook.

În 2022, lanțul de supermarketuri a anunțat că a luat măsuri de scădere a consumului de energie cu 20%, în contextul scumpirilor la electricitate. Atunci a fost luată în considerare și instalarea de panouri solare pe magazine și spații logistice.

Auchan România SA a terminat anul trecut cu profit net de 100,3 milioane lei, cu 17% mai mare decât în 2021.

Ne puteți urmări și pe Google News

Auchan nu a renunțat la toți casierii

Auchan este primul hipermarket din România care a decis să modernizeze casele de marcat.

Auchan nu a renunțat la casieri. Așa cum s-a anunțat public în primăvară, Auchan a inițiat un proiect important de modernizare a liniei caselor, respectiv înlocuirea caselor pe care le-a avut până atunci cu niște case moderne, multifuncționale, care pot fi operate atât de client, cât și de angajați.

Clienții fie își pot scana singuri produsele pe care vor să le cumpere, fie pot apela la ajutorul angajaților. Sau folosesc casele de marcat cu  casieri, ca și până acum. Lanțul de magazine speră ca în acest fel să fie redus timpul de așteptare de la casele de marcat. Cu toate astea, există și clienți care nu se descurcă cu tehnologia și au nevoie de ajutorul angajaților.

„Este un lucru cu adevărat important”, a subliniat directorul de marketing. Reprezentantul Auchan a fost întrebat dacă toți cei care ocupau un post de casieri vor fi concediați. „A fost vehiculată foarte mult această informație eronată. Auchan nu disponibilizează pe nimeni. Angajații pe care i-am avut la casele de marcat rămân în continuare iar meseria lor evoluează”.

„Toți angajații Auchan de la case și din alte zone sunt în continuare angajații noștri și vor rămâne. Este un proiect pe termen lung, nu pe termen scurt. Rolul lor, în schimb, se modifică, în sensul că, pe lângă faptul că îi învață pe clienții care vor să scaneze sau să plătească, îi consiliază, ei continuă activitățile pe care le făceau și în trecut de o manieră organizată”, a conchis directorul de marketing.

Angajații vor fi consilieri și îi vor ajuta pe clienții care au nevoie de consultanță și suport. Supermarketul consideră că timpii de așteptare de la cozile de marcat vor fi reduși considerabili. Lanțul de magazine va monta între 16-50 de case rapide self check-out în fiecare supermarket. Hipermarketul a echipat deja 12 magazine Auchan din București, Cluj, Constanța, Brașov, Iași și Timișoara cu noul sistem de case.