Asta ne mai lipsea în România, în plină pandemie? „Aşa a fost să fie.”

Asta ne mai lipsea în România, în plină pandemie? „Aşa a fost să fie.”

Uniunea Naţională a Societăţilor de Asigurare şi Reasigurare din România (UNSAR) a lansat miercuri campania #ANTIGHINION.

Prin intermediul acestei campanii, oamenii superstiţioşi sunt îndemnaţi să-şi încheie poliţe de asigurare.

Conform unui comunicat remis Agerpres, campania aduce în prim-plan superstiţiile pe care le consideră o parte a cotidianului şi o trăsătură comună a oamenilor.

În contrast cu explicaţiile pe care oamenii încearcă să le ofere când apare neprevăzutul, asigurările ar fi o metodă dovedită de a combate „ghinionul”.

Ne puteți urmări și pe Google News

„Numitorul comun este că atât superstiţiile, cât şi asigurările ne determină să luăm în calcul neprevăzutul.

Deşi orice măsură de protecţie este binevenită, ca specialişti în risc, credem cu tărie că trebuie să completăm abordările tradiţionale cu o poliţă de asigurare.

O soluţie verificată şi testată, care ne poate oferi protecţia de care avem cu adevărat nevoie”, a declarat Alexandru Ciuncan, directorul general al UNSAR.

În această campanie a fost cooptat inclus şi sociologul Gelu Duminică, care interpretează narativul superstiţiilor în societate şi discută despre modul în care acestea se manifestă în mentalul colectiv.

„Mai devreme sau mai târziu, fiecare dintre noi s-a lovit de o superstiţie, pentru că sunt parte integrantă a vieţii noastre.

De fiecare dată când ni se întâmplă vreun necaz, tindem să spunem că «aşa a fost să fie».

De cele mai multe ori, însă, omitem să realizăm că ceea ce ni s-a întâmplat este şi pentru că nu ne-am gândit că «paza bună, trece primejdia rea»”, a declarat cunoscutul sociolog Gelu Duminică.

Campania va fi susţinută mai departe de Asiguropedia.ro, portal dedicat informării consumatorilor şi care vrea să surprindă că asigurările şi superstiţiile servesc unui scop comun, acela de a trece cu bine peste evenimentele neplăcute.

Înfiinţată în 1994, UNSAR reprezintă 20 de companii de profil, care deţin o pondere de peste 80% din piaţa locală de asigurări.

Din 2007, Uniunea Naţională a Societăţilor de Asigurare şi Reasigurare din România este membru cu drepturi depline al federaţiei asigurătorilor şi reasigurătorilor europeni, Insurance Europe.