Anca Boagiu le suflă în ceafă constructorilor de la autostrada Timişoara-Lugoj
- Georgeta Petrovici
- 15 iulie 2011, 15:31
Ministrul Transporturilor a fost iar in vizită pe şantiere. Boagiu a spus că experienţa a învăţat-o să nu mai creadă promisiunile firmelor care lucrează la drumuri, ci să se ducă să vadă cu ochii ei stadiul execuţiei
Anca Boagiu, ministrul Transporturilor, a declarat vineri, dupa o vizita pe autostrada Arad-Timisoara ca legatura acesteia spre Europa, autostrada Nadlac-Arad, va intra în faza de executie la finalul lunii august. Boagiu a mai spus ca are informatii „neoficiale” ca proiectarea tronsonului de autostrada Nadlac-Arad este pe cale sa fie finalizata. „Pe Arad-Nadlac, eu stiu ca sunt într-o faza avansata cu proiectarea. Ne asteptam ca pâna la finalul lunii august sa aiba proiectarea deja facuta, sa intre în executie”, a declarat Boagiu. În ceea ce priveste tronsonul de autostrada Timisoara-Lugoj, ministrul sustinca ca acest contract întâmpina probleme datorita unor „contestatari de profesie”, astfel ca se asteapta decizia CNSC pentru a fi demarate lucrarile. „Pe tronsonul Timisoara-Lugoj exista o problemă cu o contestație făcută de contestatari de profesie. Daca vă uitații la firmele care au facut contestația veți vedea că sunt firme care și-au făcut o meserie din a contesta licitațiile. Avem unul din tronsoane care este încă la CNSC. Așteptăm decizia CNSC pentru a semna și pe acest tronson”, a declarat Anca Boagiu. Nu mai crede în vorbe, doar dacă vede cu ochii ei Ministrul Transporturilor a vizitat la Timisoara o parte din tronsonul viitoarei autostrazi a vestului si a mai afirmat, ca, tinând cont de ritmul lucrarilor, inginerii constructori din România „si-au recapatat încrederea în ei si demnitatea de constructori. (...) Acesta (tronsonul Timisoara-Arad - n.r.) este un contract care a început printr-o notificare, dar, în acest moment, dat fiind ritmul în care se lucreaza, nu numai pe acest contract, pot sa spun ca planurile pe care noi ni le-am stabilit vor fi realizate”. „Pe acest tronson stadiul fizic a crescut de la 60 la 73 la suta, de la ultima vizita pe santier, ceea ce creeaza premisele ca acest contract de 32 de kilometri sa fie dat în exploatare anul acesta. Este un lucru bun, ceea ce înseamna ca inginerii constructori din România, indiferent de nationalitatea lor, si-au recapatat încrederea în ei si demnitatea de constructori. (...) Experienta m-a învatat, dupa ce am crezut o data în ceea ce mi s-a spus, ca daca nu te duci sa vezi cu ochii tai, gresesti, motiv pentru care sunt prezenta pe toate santierele noastre, indiferent ca discutam de autostrazi sau de drumuri nationale”, a mai declarat Anca Boagiu.