Accesul în bancă, doar pe bază de programare telefonică prealabilă, la BCR

Accesul în bancă, doar pe bază de programare telefonică prealabilă, la BCR

Schimbare importantă implementată într-una dintre marile bănci ale României: Din cauza pandemiei, accesul la serviciile bancare va fi mai dificil.

Una dintre marile bănci care funcționează pe teritoriul țării a decis să-și schimbe programul de lucru cu clineții. Astfel, începând de la data de 19 octombrie, cei care vor să intre în sucursalele Băncii Comerciale Române (BCR) vor avea nevoie de programare telefonică. Un astfel de program a existat până acum, în ultimele luni, și a funcționat în 12 sedii din toată țara. Acum, acest mod de interacțiune cu clienții se va extinde.

„Siguranţa şi sănătatea clienţilor noştri continuă să fie cele mai importante preocupări pentru noi. În ultimele luni, am accelerat procesele de transformare digitală şi am implementat noi modele de lucru, care vin în întâmpinarea clienţilor cu soluţii cât mai practice. Ca urmare a contextului actual şi a creşterii numărului de infectări, am decis să extindem imediat, în toată reţeaua BCR, sistemul de acces în agenţii doar pe bază de programare", a afirmat Dana Dima, vicepreşedinte executiv Retail şi Private Banking, Membru al Comitetului Executiv, conform Agerpres.

Este o strategie pe termen lung

Ne puteți urmări și pe Google News

„Această decizie se aliniază strategiei noastre, pe termen lung, de transformare a modelului de business, atât prin digitalizarea serviciilor şi a produselor bancare, cât şi prin deservirea clienţilor pe principii de consiliere personalizată”, a mai declarat reprezentanta băncii.

Programul a fost conceput pentru a pregăti migrarea către un nou mod de funcţionare în reţeaua băncii, care urmăreşte creşterea gradului de confort şi protecţie pentru clienţi, reducerea timpilor de aşteptare, îmbunătăţirea eficienţei operaţionale şi încurajarea utilizării platformei de digital banking.

Extinderea sistemului la nivelul întregii reţele, începând de luni, este una temporară şi a fost accelerată de escaladarea, la nivel naţional, a ratei de cazuri de infectare cu COVID-19, precum şi de apropierea sezonului rece, în contextul în care există cazuri în care se formează cozi în faţa unităţilor bancare.

Fiecare agenţie BCR va beneficia de un număr de telefon dedicat, unde orice client BCR va putea face o programare. Detaliile şi numerele de telefon vor fi disponibile pe pagina de web a băncii.