Cumpărăturile de Paşte se fac rapid pe internet

Cumpărăturile de Paşte se fac rapid pe internet

Cei care nu au timp de shopping ori vor să evite cozile de la hipermarketuri pot comanda la magazinele on-line vin, cozonac sau cadouri.

Românii prinşi la serviciu care au lăsat pentru ultimul moment cumpărăturile de Paşte sau cei care vor să evite aglomeraţia pot rezolva problema cu un simplu click. Hipermarketurile on-line sau casele de comenzi există în Bucureşti şi în marile oraşe din ţară.

Pe paginile acestora de internet nu trebuie decât să vă înregistraţi şi să alegeţi lista de produse dorite. În cel mult 24 de ore, dacă nu chiar în ziua în care aţi făcut comanda, căruciorul virtual vă va fi livrat acasă.

Atenţie însă, comoditatea costă: preţurile sunt în general cu circa 5%-10% mai mari decât cele afişate în hipermarketuri. Din acest motiv, la aceste servicii apelează în special persoanele cu venituri medii şi mari.

Vin şi hârtie igienică

Ce cumpără bucureştenii în ultimele zile de la supermarketurile on-line? În primul rând, îşi fac stocul de apă şi băuturi alcoolice şi aleg în special vinurile cu preţuri pornind de la 20 de lei, ne-a declarat Cătălin Ivan, administratorul Market4u.ro.

Făina, zahărul, produsele de curăţenie şi vopseaua de păr sunt şi e le la mare căutare în această perioadă, alături de iepuraşii şi ouă le de ciocolată, precizează el. Potrivit reprezentantului Market4u. ro, comanda medie se cifrează la 400-500 de lei. Livrarea este gratuită pentru comenzile care depăşesc 200 de lei, până în această sumă taxa e de 20 de lei.

În schimb, la Hypemarketulonline. ro vânzările nu au crescut. Reprezentanţii magazinului virtual pun acest lucru pe seama faptului că firmele îşi iau deja liber şi oamenii preferă să meargă personal la cumpărături.

Cele mai căutate daruri

Magazinele virtuale de cadouri au vânzări chiar şi duble în această perioadă. Este cazul Fun-Gift.ro, unde în topul comenzilor din ultima lună se situează puzzle-ul metalic „Te doare mintea” (5 lei), o ruletă cu pahare (115 lei) şi un tricou cu inscripţia „Nu îmbătrânesc, îmi creşte valoarea!” (35 de lei).

„Situaţia din 2010 este specială: Paştele ortodox şi cel catolic sunt în aceeaşi zi, ceea ce ne ajută mult”, spune directorul magazinului, Marius Ciocan. Există şi reduceri de 20%, însă numai pentru abonaţii la buletinul informativ al companiei.

La Cadouri.ro, „produsele cu cea mai mare căutare în această perioadă sunt Denumeşte o stea, mesajele în sticlă, coşurile cu bunătăţi, bijuteriile Swarovski Crystal, cărţile şi decoraţiunile de Paşte”, ne-au spus reprezentanţii site-ului.

Televizoare şi telefoane

Electronicele sunt şi ele pe lista cadourilor. „Produsele achi ziţionate în perioada Sărbătorilor de Paşte la eMAG sunt televizoarele, laptopurile, aparatele foto-video”, ne-a declarat Radu Apostolescu, director de marketing la eMAG. Potrivit acestuia, a crescut interesul pentru smartphone-uri, în special pentru Nexus One. Vânzările eMAG au urcat cu 20% în această perioadă.

Românii nu s-au înghesuit să comande pe net de Paşte bijuterii, haine sau parfumuri. Bijuteriile au fost foarte căutate de Mărţişor, iar acum comenzile sunt aştep tate după Paşte, „după ce oamenii iau primele de la serviciu sau primesc bani din străinătate”, explică Diana Mălai, administratorul SilverZone.ro.

Ne puteți urmări și pe Google News