Ziarele naționale, radioul pulic și TVR-ul – că alte posturi de televiziune nu prea existau – fuseseră inundate cu o publicitate pe cât de agresivă, pe atât de sterilă, greu de priceput, prin care, chipurile, românii erau încunoștiințați că, odată cu distribuirea unor „cupoane” valorice, vor deveni proprietari peste avuția țării. Totul s-a dovedit a fi un mare „ fâs”, un balon de săpun de pe urma căruia au profitat doar SIFurile, o altă invenție economicofinanciară a acelei epoci.

INFO

Campania publicitară guvernamentală a început și s-a derulat din prost, în mai prost. Astfel, unii oameni nu știau de unde săși ridice „cupaonele” iar morții erau și ei „împroprietăriți”.

CV

Nu mai puțin de 240 de reporteri ai Evenimentului zilei, din toată țara, au participat la o amplă anchetă prin care se lua pulsul societății vizavi de această aberație a guvernului Văcăroiu. Azi, toată presa abia dacă mai adună numărul redactorilor de teren pe care îi avea „Bulina roșie” în anii ’90