DEZBATERE EVZ. Televizoarele de un 1 leu de la eMAG, eroare tehnică sau strategie de marketing?

DEZBATERE EVZ. Televizoarele de un 1 leu de la eMAG, eroare tehnică sau strategie de marketing?

Black Friday a venit la eMAG cu o ofertă de nerefuzat din cauza unei erori tehnice. Sute de produse aveau afişate preţuri de 1 leu sau 3 lei când ele valorau și de o mie de ori mai mult. Au fost cumpărate peste 700 de produse, iar compania a anunțat că deși pierderile sunt extrem de mari, vor onora toate comenzile. Știrea că românii au putut achiziționa televizoare sau telefoane performante la câțiva lei a făcut înconjurul presei, ridicând și suspiciuni legate de o posibilă strategie de marketing din partea retailerului online. Aşteptăm părerile voastre în secţiunea de comentarii. Comentăm, de asemenea, şi pe reţeaua de socializare Facebook, pe facebook.com/evz.ro.

Un telefon Samsung Galaxy S4 a putut fi cumpărat la preţul de 1 leu, redus de la 1.449 lei, un televizor LED Smart TV 3D Philips, 117 cm, Full HD a fost redus de la 4.246 de lei la 3 lei, Ultrabook Dell Studio XPS Duo 12 a fost redus de la 4.796 de lei la 3 lei.

Valoarea totală a reducerilor greşite este de aproape 1,6 milioane de lei, cea mai mare reducere, de 11.190 lei, fiind aplicată unui echipament de reţea, un switch Cisco Catalyst 2960, care a putut fi cumpărat la preţul de 8 lei faţă de preţul de listă de 11.190 lei. În intervalul în care produsele au fost listate cu preţurile greşite, de la 20:30 la 23:59, au fost comandate, în total, 730 de produse.

Iulian Stanciu, directorul general al eMAG a declarat că preţurile derizorii la telefoane şi televizoare nu au fost o strategie de marketing şi compania îşi asumă eroarea.

Ne puteți urmări și pe Google News

“Este o eroare tehnică și ne-o asumăm, respectul față de client ne obligă. Chiar dacă suntem mari, facem greșeli. Sistemul din spatele platformei este complex, la viteza cu care vrem să creștem apar și erori din care învățăm. Nu a fost nimic planificat. Este o sumă mare și pentru noi, dacă făceam planificat, am fi limitat “investiția”,  declară Iulian Stanciu, directorul general eMAG.