WhatsApp se schimbă. Decizia care va nemulțumi milioane de oameni

WhatsApp se schimbă. Decizia care va nemulțumi milioane de oameniWhatsapp. Sursa Foto: Arhiva EVZ

Șeful aplicației Whatsapp, revine asupra deciziei potrivit căreia nu va introduce reclame. Astfel, Will Catchart ia în considerarea introducerea reclamelor în anumite secțiuni ale aplicației.

WhatsApp, aflată în portofoliul Meta, ia în considerare introducerea de reclame în anumite secțiuni ale aplicației precum Status și Channels, conform lui Will Catchart, care coordonează compania responsabilă de aplicație.

Modificări peste modificări la aplicația Whatsapp

Cel din urmă este cel mai recent serviciu WhatsApp. Lansat în vară, Channels permite accesarea celor mai noi canale. Totodată, este un instrument de bază folosit de branduri, presă și influenceri pentru a livrarea conținutului.

Cathcart a dat toate asigurările că utilizatorii nu vor vedea reclame în ferestrele de comunicare.

În prezent, aplicația WhatsApp este folosit de peste 2 miliarde de persoane. Profitul companiei a fost generat exclusiv din instrumentele de business puse la dispoziția companiilor.

Securizarea contului, prioritate

În altă ordine de idei, WhatsApp testează în prezent o facilitate prin care utilizatorii sunt nevoiți să confirme adesele de e-mail pentru a se autentifica. Este vorba de cea mai recentă versiune beta de WhatsApp. Astfel, în cazul pierderii telefonului, contul va fi securizat.

Dat fiind faptul că se află în faza de testare doar o parte dintre utilizatorii aplicației au fost nevoiți să bifeze acest pas.

Partea de verificare este introdusă în procesul de autentificare pentru aplicația WhatsApp. Imediat după logare, utilizatorului i se permite pe adresa de e-mail un link cu ajutorul căruia va putea finaliza procesul de verificare.

Aplicația WhatsApp schimbă din nou regulile.

Sursa foto: Pixabay.com

Aplicația WhatsApp ar urma să implementeze serviciul de autentificare pe baza contului personal

Compania a explicat că acest proces este necesar pentru securizarea conturilor. Confirmarea identității prin intermediul email-ului este utilizată la scară largă, ca o măsură suplimentară de securitate pentru protejarea conturilor, potrivit Digi 24.

Confirmarea adreselor de e-mail în procesul de autentificare confirmă zvonurile potrivit cărora aplicația ar urma să implementeze serviciul de autentificare pe baza contului personal. Încă nu se știe data la care modificarea va fi implementată oficial în aplicație.