Pierderea unei ore de somn este deosebit de dăunătoare persoanelor care se luptă deja cu insomniile

Cercetările recente efectuate de Silentnight au demonstrat că mulți britanici, inclusiv copii, sunt în pericol", a spus medicul: "Spre deosebire de strămoșii noștri, suntem constant înconjurați de lumina artificială indiferent dacă este vorba de accesorii de iluminat, ecrane de calculator, televizoare sau telefoane mobile". "Această expunere constantă la lumina artificială poate avea un efect asupra calității somnului care poate fi slabă și automat ne trezim obosiți".  

Omul de ştiinta a mai spus:  "Dacă vă aflaţi printre cei 25 % care nu dorm mai mult de cinci ore pe noapte, această schimbare care s-a produs rezultând cu o oră în minus de somn, te-ar putea lăsa cu patru ore. Ceea ce înseamnă un randament foarte scăzut la locul de muncă".

"Șefii ar trebui să aibă în vedere  acest aspect şi să permită personalului să tragă un pui de somn scurt în birou. Poate ajuta foarte mult." Ea a adăugat că: "Un somn bun ar trebui să se facă între orele 14:00 și 16:00 – nu mai târziu, deoarece ar putea afecta somnul de noapte", notează mirror.

 

Citește și: