Site-ul unui magazin de mobilier a picat în dimineața zilei de vineri, 15 noiembrie, iar potențialii cumpărători au reacționat vehement. Iată doar o parte dintre sutele de mesaje transmise de vânătorii de reduceri:

– Toate produsele la oferta deja nu mai sunt pe stoc, chiar dacă nimeni nu a putut procesa comanda.

– Nu exista scuze. Sunt curioasa de adevarata explicatie a acestei situatii penibile. Macar de faceati „schema asta” la ora 8 nu la 00… la ce oferte ati prezentat, scaune la 5/10 lei, logic ar fi fost sa va asteptati ca lumea sa acceseze siteul mai mult ca de obicei. Luati lectii de la Emag care investesc in servere si altele daca chiar vreti sa va castigati clienti.

– Era de așteptat și acum o sa arate stoc epuizat o mare pierdere de timp.

– De la 00:00 eram pe site și deja erau epuizate produsele reduse.

– I-au luat cumpărătorii pe nepregătite, dupa ce de o saptamina i-au bombardat cu mega reduceri, exact cum ia iarna autoritățile, in fiecare an. De curiozitate doar, e cineva fericitul posesor al acelui fotoliu renumit?

– Mda… de 3 ori am reușit să pun ceva în coș și pe când să plătesc, cantitate indisponibilă… Ciudat… Și eu mă gândesc să fac plângere la ANPC.

– Mulțumim că ne mințiți frumos!!! De la ora 23:57 stau sa intru pe site.. sotul meu a reusit un pic, suficient cat sa imi spuna ca totul este o minciuna!

– Garantez ca „ofertele bune” nu au existat. Sunt pe site de la 23:55 si nu am apucat nimic. 0 respect fata de clienti.

În urma valului de reacții negative, magazinul a oferit o poziție oficială.

„Suntem coplesiți de numărul mare de clienți care au accesat site-ul SomProduct! Ne cerem scuze pentru neplăcerile create. Lucrăm la remedierea situației. Vă mulțumim pentru înțelegere!” este mesajul companiei.