Românul care a primit o factură de 20.000 de lei la telefon este bun de plată. Răspunsul companiei de telefonie mobilă

Românul care a primit o factură de 20.000 de lei la telefon este bun de plată. Răspunsul companiei de telefonie mobilă

Românul a primit o factură de aproape 20.000 de lei pentru serviciile de telefonie mobilă după o călătorie în Japonia. A făcut mai multe reclamații, a așteptat două luni un răspuns, iar în final a aflat că este bun de plată.

Un român a avut parte de șocul vieții lui când s-a trezit cu o factură de aproape 20.000 de lei pentru serviciile de telefoniie mobilă. Mai exact pentru trafic de internet. Totul după ce se întorsese dintr-o călătorie în Japonia.

Multe reclamații

Disperat, omul a depus mai multe reclamații în care a explicat că nu are nicio posibilitate să achite suma uriașă. Doar penalizările sunt 20 de euro pe zi.

„Am fost în Japonia acum ceva timp, iar după ce am revenit în țară a, fost anunțat că am de plată peste 19.000 lei la roaming pentru aproximativ 200/300mb de internet.

Serviciile mi-au fost suspendate de curând. Am vorbit de nenumărate ori cu diferiți angajați, iar de fiecare dată aud fiecare a venit cu o altă sugestie”, a scris bărbatul pe rețelele de socializare.

Omul a cerut să afle și cum s-a putut ajunge la o asemenea sumă de plată. Reprezentanții companiei de telefonie, la care era abonat, i-au transmis că a dezactivat o aplicație care atenționează utilizatorul când costul facturii ajunge la 50 euro. Bărbatul a susținut că nu a făcut acest lucru și a depus reclamație la Protecția Consumatorului.

Bun de plată

Într-un final a primit și un răspuns de la compania de telefonie mobilă. Factura a fost redusă, dar tot trebuie să achite peste 18.000 de lei. „Rezumatul poveștii este că după două luni de așteptare, generoșii domni de la Telekom au decis ”ajustarea costului generat de sesiunea de date înregistrată în intervalul orar 12:53:59 - 12:55:21, cu suma de 1835,59 lei.

Explicația companiei e că înainte cu trei luni mi-am dezactivat pragul valoric în roaming. Nu comentez că la digi (unde am fost nevoit să-mi deschid abonament după ce mi-au fost suspendate serviciile) dacă vrei să ridici pragul, valoarea maximă pe care o poți seta e 200 de euro. În orice caz, nu mi se pare corect ca la un abonament de 8 euro să poți face cost suplimentar cu 50000% mai mare decât valoarea lui fără să te întrebe cineva dacă ești normal la cap la fiecare 100 de euro.

Pentru cei care îmi vor explica cât de idiot pot să fiu că nu mi-am scos cartela cu cinci luni înainte să plec în Japonia spun doar atât: Până acum am folosit roamingul doar în EU și eram obișnuit cu asta, nu mă gândeam eu vreodată să pot fi jefuit în așa hal pentru 200 MB de net. Da, știu că a fost o decizie proastă și îmi asum, dar tot nu mi se pare ok că e legal să facă asta clienților“, a mai scris bărbatul, potrivit ziare.com.

Ne puteți urmări și pe Google News