Astfel, ING primeşte spre procesare plăţile de două ori. „Suntem în contact direct cu echipa Revolut pentru reglarea tranzacţiilor pentru clienţii ING afectaţi. Pentru situaţii urgente va rugăm contactaţi call center: 03140624642”, au anunţat reprezentanţii băncii pe Facebook.

Amintim că ING are 25 de ani de activitate pe piaţa din România, iar în prezent ocupă locul 6 în topul băncilor locale, cu o cotă de piaţă cu puţin peste 10%.
Totodată, numărul de clienţi individuali ING activi a ajuns la 1,32 milioane.

Despre Revolut trebuie amintit că a fost înfiinţată în luna iulie a anului 2015, are sediul în Londra şi peste 4 milioane de utilizatori în Europa. Revolut este un fintech, adică un start-up care acţionează în domeniul financiar şi vine cu soluţii care nu sunt oferite de bănci sau de alte servicii financiare. Alternativa bancară digitală câştigă popularitate şi în România.

Te-ar putea interesa și: