Probleme pentru clienţii ING: plăţi procesate de două ori
- Daniel Magureanu
- 7 iulie 2019, 10:57
Reprezentanţii băncii ING au anunţat duminică, pe contul de Facebook, faptul că o parte dintre clienţi întâmpină probleme asociate tranzacţiilor efectuate prin intermediul Revolut de pe carduri Visa.
Astfel, ING primeşte spre procesare plăţile de două ori. „Suntem în contact direct cu echipa Revolut pentru reglarea tranzacţiilor pentru clienţii ING afectaţi. Pentru situaţii urgente va rugăm contactaţi call center: 03140624642”, au anunţat reprezentanţii băncii pe Facebook.
Amintim că ING are 25 de ani de activitate pe piaţa din România, iar în prezent ocupă locul 6 în topul băncilor locale, cu o cotă de piaţă cu puţin peste 10%. Totodată, numărul de clienţi individuali ING activi a ajuns la 1,32 milioane.
Despre Revolut trebuie amintit că a fost înfiinţată în luna iulie a anului 2015, are sediul în Londra şi peste 4 milioane de utilizatori în Europa. Revolut este un fintech, adică un start-up care acţionează în domeniul financiar şi vine cu soluţii care nu sunt oferite de bănci sau de alte servicii financiare. Alternativa bancară digitală câştigă popularitate şi în România.