Poziţia IAA referitor la decizia preliminară a Consiliului Concurenţei în investigaţia legată de posibilă înţelegere între agenţiile de media din România

Poziţia IAA referitor la decizia preliminară a Consiliului Concurenţei în investigaţia legată de posibilă înţelegere între agenţiile de media din România

IAA România a luat act de investigaţia Consiliului Concurenţei şi nu îşi propune să pună în discuţie concluziile acesteia.

IAA România susţine implementarea accelerată a unor ghiduri de bune practici, precum Codul Etic şi Ghidul de Licitaţii, în colaborare cu toate instituţiile abilitate şi va acţiona în continuare pentru crearea unui mediu de afaceri profesional şi echitabil, în beneficiul unui climat de business corect.

IAA România îşi exprimă public poziţia de susţinere a demersurilor realizate de agenţiile de media membre UAPR cu privire la realizarea şi implementarea unor practici corecte de business între actorii acestei pieţe. Consiliul Director IAA România

Despre IAA România

Ne puteți urmări și pe Google News

International Advertising Association este un parteneriat strategic unic, care apară interesele comune ale tuturor disciplinelor din întregul spectru al comunicărilor de marketing – de la agenţii de publicitate până la companii mass-media, agenţii şi firme de marketing direct, cât şi ale practicanţilor individuali.

La cel de al 41-lea Congres Mondial IAA, care a avut loc la Washington, D.C, filiala IAA România a fost recunoscută că fiind cea mai activă şi creativă filiala din lume şi a primit premiul Golden Tulip pentru Excelenţă pentru întreagă activitate.