Potrivit oficialilor băncii, ofertele vor fi personalizate, iar clienții vor avea acces la discounturi mai mari sau mai mici în funcție de promoțiile la care este posibil să fi avut acces în trecut sau dacă au câștigat sau pierdut un proces împotriva băncii. 

„Soluția noastră pe termen lung are ca scop asigurarea imediată a unui management echilibrat al fiecărui credit în franci elvețieni, oferind clienților noștri soluții personalizate și sustenabile. 80% dintre clienți vor beneficia de o reducere cuprinsă între 17.5% și 25% din soldul creditului. Experții noștri din unitățile OTP Bank sunt pregătiți să le ofere consilierea necesară cu privire la creditele în CHF”, a declarat László Diósi, CEO OTP Bank România. 
Programul se adresează tuturor celor 10.500 de clienți cu credite în CHF garantate cu ipotecă, oferite de OTP Bank România. 

Programul nu vizează clienții cu credite de nevoi personale negarantate deoarece, au menționat oficialii bancari, acestea au avut o maturitate medie de circa cinci ani, iar în prezent banca mai are doar cinci clienți cu credite de nevoie personale negarantate în franci elvețieni. 
 
Pot accesa programul clienții care au întârzieri de cel mult 90 de zile la plata ratelor lunare, înregistrate la momentul conversiei. Clienții cu restanțe mai mari de 90 de zile vor putea deveni eligibili dacă vor acoperi suma necesară astfel încât întârzierile lor să nu depășească nivelul celor 90 de zile, a mai comunica banca. 

Deși, în mod normal, după ce clientul depășește o întârziere de 180 de zile creditul este predate unei firme de recuperare creanțe, Laszlo Diosi, directorul general al OTP, a menționat că, de când pregătește oferta pentru clienții cu credite în franci, banca a păstrat în bilanț aceste credite și nu le-a maid at spre administrare firmei de recuperare.  
Programul de conversie a creditelor în CHF oferit de OTP Bank va fi disponibil pentru următoarele trei luni consecutive. În această perioadă, clienții vor fi invitați treptat în unitățile teritoriale ale băncii printr-o scrisoare, pentru a discuta despre tranzacție și a afla informațiile necesare.

În plus, din 10 decembrie, clienții vor putea accesa o platformă online special creată pentru a le fi prezentate soluțiile personalizate, www.otpbank.ro/oferta-chf, și liniile de Call Center dedicate, 0741 875 788 și 021 308 00 88 (linii telefonice cu tarif normal, de luni până vineri, între 08:30 și 20:00).