

Airbus A330-243 din Frankfurt, Germania, spre Cancun, Mexic, a trebuit să aterizeze în Shannon, Irlanda, transmite Sucursala de Investigare a Accidentelor Aeriene (AAIB).
Panourile de control audio ale piloților au început să se topească și a fost fum în cabina de pilotaj.
Piloții au fost nevoiți să folosească măști de oxigen. Nu au existat victime.
AAIB nu identifică ce companie a operat zborul în timpul accidentului din 6 februarie 2019.
Cu toate acestea, organizația non-profit a Fundației Zborului spune că a fost un zbor Condor Airlines. Avionul a fost operat de Thomas Cook Airlines.
Băuturile au fost administrate în pahare fără capace, ceea ce AAIB spune că era normal pentru compania care operează zborul.
Pilotul principal a pus cafeaua pe tava lui – dar ceașca a fost mai târziu băută.
Cea mai mare parte a lichidului a căzut in poala comandantului și o cantitate mică a fost vărsată pe panoul de control.
Avionul a aterizat în siguranță.
De atunci, operatorul și-a schimbat procedura. Capacele cupei sunt prevăzute de acum pentru zborurile, iar echipajelor de cabină le sunt amintite cerințele de utilizare a acestora, potrivit BBC.