Numărul cititorilor Evenimentul zilei, în creștere. Cifrele ultimului val al Studiului Național de Audiență

Numărul cititorilor Evenimentul zilei, în creștere. Cifrele ultimului val al Studiului Național de Audiență

Cu o creștere de 11%, EVZ rămâne cel mai urmărit ziar de calitate de România. Mii de cititori noi si pentru Capital

Biroul Român de Audit Transmedia a făcut publice cifrele ultimului val al Studiului Național de Audiență  - perioada de masurare: septembrie 2013- mai 2015. Numarul cititorilor Evenimentul zilei, fata de valul precedent, februarie 2013 - februarie 2015, a inregistrat o crestere de 11%. EVZ rămâne în continuare cel mai vândut ziar de calitate, cu o medie de vânzări de peste 13.000 de exemplare pe ediție și îşi păstrează poziţia din fruntea clasamentului celor mai vândute publicaţii quality, la o distanţă confortabilă atât faţă de cotidianul Adevărul, cât şi de Jurnalul Național, potrivit cifrelor de vânzări din perioada septembrie 2013 - mai 2015. Față de valul precedent, februarie 2013-februarie 2015, Evenimentul zilei a câștigat 17 mii de noi cititori.

Reamintim că Evenimentul zilei este singura publicație quality care a înregistrat o creștere în vânzări în perioada ianuarie-martie 2015, cu 13.004 exemplare media/aparitie. Cea mai spectaculoasă scădere a vânzărilor în perioada menționată a fost înregistrată de Jurnalul National, care a avut doar 7.415 exemplare în medie, vândute zilnic în ultimul trimestru al anului trecut (faţă de 10.428 de exemplare vândute în aceeaşi perioadă a anului 2013). Jurnalul Național a înregistrat o descrestere față de valul precedent de 35%.

Cu 10.512 de exemplare vândute în ultimul trimestru al anului trecut, România liberă se clasează pe cel de-al doilea loc în topul celor mai vândute publicaţii de calitate, fiind urmată de cotidianul Adevărul ce a vândut 10.013 de exemplare zilnic în perioada octombrie-decembrie 2014.

Ne puteți urmări și pe Google News

In ceea ce priveste revista Capital, în perioada de masurare septembrie 2013- mai 2015, numarul cititorilor a crescut cu 14.000 fata de valul precedent, februarie 2013 - februarie 2015. Publicația economică se claseaza însă in continuare pe locul al II-lea dupa Ziarul Financiar. Capital a înregistrat o creștere de 21%, cifră aproape dublă față de principalul său concurent.