Europarlamentarul PDL copiază reţeta Elenei Udrea. Ea a apărut într-un pictorial Haarper's Bazaar, demers care-i umanizează imaginea publică
Gest neaşteptat din partea Monicăi Macovei. Europarlamentarul PDL, în acelaşi timp preşedinte al Comisiei de etică a Alianţei România Dreaptă, a acceptat să apară într-un pictorial în revista de modă Haarper's Bazaar, căreia i-a acordat şi un amplu interviu, în care vorbeşte despre domeniul în care a performat: anticorupţia. "Monica Macovei a avut un rol esenţial în integrarea României în UE", scrie revista. În marketingul politic, demersul este unul foarte eficient, pentru că astfel de ipostaze umanizează un personaj politic, mai ales dacă imaginea publică a acestuia este prea sobră. Strategie Monica Macovei nu este însă primul politician care apelează la astfel de tehnici. Reţeta a fost aplicată în premieră de către Elena Udrea, protagonista unor pictoriale incitante, publicate de cele mai cunoscute reviste pentru femei din România. Într-unul din aceste pictoriale, fostul ministru a întruchipat mai multe personalităţi politice, care au marcat istoria universală: Cleopatra, Margaret Thatcher, sau Jackie Kennedy. La acea vreme, Monica Macovei a fost unul din liderii PDL care au criticat-o pe Elena Udrea, pentru că îşi face imagine prin intermediul acestor şedinţe foto. Potrivit psihologilor contactaţi de "Evenimentul zilei", care au vrut să-şi păstreze anonimatul, "femeile vor să fie admirate ca femei, indiferent de ocupaţia pe care o au". "Putem spune chiar că pentru ele acest lucru este chiar mai important decât recunoaşterea de ordin profesional. De aceea, astfel de apariţii în pictoriale stârnesc invidii dintre cele mai profunde", ne-au declarat specialiştii contactaţi. CITIŢI ŞI:
- Monica Macovei, pe urmele Elenei Udrea: FOTOMODEL pentru o revistă de femei | FOTO