Teri Goldstein, proprietara unei agenţii de turism, susţine că nu şi-a dorit să facă actualizarea şi că nici măcar nu a auzit de Windows 10 înainte de a-l găsi instalat pe computerul ei. Mai mult, PC-ul a început să dea erori, ceva ce nu îţi doreşti atunci când acesta este dispozitivul pe care te bazezi pentru a-ţi administra mica afacere.
 
Microsoft a făcut tot posibilul să nu se ajungă la un proces care ar fi luat amploare
 
Femeia a contactat serviciul de suport al Microsoft, dar acesta nu a reuşit să-i rezolve problema. Aşa că a trecut la Planul B, o acţiune în instanţă împotriva companiei. Goldstein a cerut despăgubiri care să-i permită să acopere pierderile cauzate de incident şi să cumpere un computer nou, care să ruleze vechiul său sistem de operare, Windows 7. 
 
Microsoft s-a grăbit să rezolve cazul în afara instanţei, aşa că i-a plătit femeii 10.000 de dolari. Însă Goldstein nu este, cu siguranţă, singurul utilizator căruia i s-a băgat pe gât Windows 10, iar exemplul femeii ar putea fi urmat şi de alţii, potrivit go4it.

Te-ar putea interesa și: