Meghan și Harry, umiliți în SUA: Niște escroci

Meghan și Harry, umiliți în SUA: Niște escroci Meghan Markle amână revenirea în podcasting. Sursa Foto: Arhiva EVZ

Producătorii de la compania americană Lemonada Media amână marea lansare a lui Meghan Markle. Aceștia nu își doresc ca show-ul ei de pe Netflix să „umbrească" proiectul de podcast.

Meghan Markle va trebui să amâne lansarea podcastului său

Ducesa de Sussex a semnat în februarie cu compania care își propune să o ajute să dezvolte și să găzduiască un nou serial, precum și să relanseze podcastul ei original de pe Spotify, Archetypes.

Cu toate acestea, se spune că Lemonada Media este îngrijorată de „conflictele de program" dintre lansarea podcasturilor sale și brandul de lifestyle al lui Meghan, „American Riviera Orchard".

O sursă din California a declarat pentru Daily Mail:

Ne puteți urmări și pe Google News

„Relansarea podcastului „Archetypes" al lui Meghan a fost amânată până în 2025".

Meghan Markle, podcast

După încheierea bruscă a contractului Spotify, ea și-a exprimat entuziasmul de a reveni la podcast

Printre invitații care au apărut pe Archetypes, podcastul Spotify al lui Meghan care a fost lansat în 2021, se numără Mariah Carey și legenda tenisului Serena Williams. Cu toate acestea, entuziasmul ei a fost întrerupt după doar 12 episoade:

„Sunt mândră să pot împărtăși acum că mă alătur echipei geniale de la Lemonada. Vreau să îmi continui dragostea pentru podcasting", a spus Meghan Markle.

La câteva ore după ce a fost anunțat sfârșitul contractului Spotify al lui Meghan și Harry, Bill Simmons, șeful departamentului de inovare a podcasturilor de la Spotify, i-a luat la țintă atât pe prințul Harry, cât și pe Meghan. Acesta i-a numit „escroci”.

Meghan Markle și Harry

Noul acord încheiat cu Lemonada face parte dintr-o nouă eră pentru cuplu, care continuă să lanseze noi idei de afaceri

Confirmând noua emisiune TV a lui Meghan Markle, Netflix a spus că aceasta va „celebra bucuriile gătitului și ale grădinăritului, ale divertismentului și ale prieteniei".

Ducesa de Sussex încearcă să revină în acest an cu lansarea brandului de lifestyle American Riviera Orchard.

Mișcarea a fost criticată de unii fani. Ei se întreabă dacă Meghan este familiarizată cu subiectele pe care le va discuta. În ciuda scepticismului unor experți cu privire la noul proiect, acesta are potențialul de a-i aduce milioane de dolari.