Podcast-ul Archetypes al lui Meghan Markle de pe Spotify se închide „din cauza productivității scăzute”

Podcast-ul Archetypes al lui Meghan Markle de pe Spotify se închide „din cauza productivității scăzute” Sursa: Spotify

Primul episod din Archetypes a fost lansat în august anul trecut, ca parte a unei oferte de 20 de milioane de dolari. Podcastul Spotify Archetypes al lui Meghan Markle nu va fi reînnoit pentru un al doilea sezon, deoarece compania audio vrea să facă unele modificări. Despărțirea a fost confirmată oficial.

Gigantul de streaming Spotify și compania de producție Archerwell Audio au lansat o declarație comună, joi seară, prin care anunță că „au convenit reciproc să se despartă, dar sunt mândri de seria pe care au realizat-o împreună”.

Se pare că Meghan și Harry au semnat un acord de 15 milioane de lire sterline (20 de milioane de dolari) cu Spotify pentru proiect, la sfârșitul anului 2020, dar persoane apropiate gigantului audio susțin că cuplul princiar nu a îndeplinit standardul de productivitate necesar pentru a primi plata integrală, potrivit Wall Street Journal.

Decizia de a renunța la emisiunea lui Meghan Markle a fost luată cu mai multe luni în urmă. Ducesa este hotărâtă să creeze mai multe podcasturi și să găsească o nouă casă de producție pentru seria ei.

Ne puteți urmări și pe Google News

Renunțarea la show vine după ce surse apropiate lui Harry și Meghan au declarat că perechea va înceta să mai facă documentare pe Netflix, să publice memorii și să acorde interviuri care lezează familia regală, deoarece nu mai au „nimic de spus”. S-a spus că Spotify a purtat discuții pentru o a doua serie de Archetypes anul trecut, după sfârșitul primului sezon, dar discuțiile s-au blocat ulterior.

Archetypes se mută laWEM

Agenția cu care a semnat recent Meghan, WME, a declarat pentru Wall Street Journal: „Echipa din spatele Archetypes rămâne mândră de podcastul pe care l-au creat la Spotify. Meghan continuă să dezvolte mai mult conținut pentru publicul Archetypes pe o altă platformă”. Podcastul a ajuns în vârful topurilor Spotify în săptămâna în care a avut premiera. Mișcarea are loc în momentul în care Spotify a anunțat că va concedia aproximativ 200 de angajați - aproximativ 2% din personal- care lucrează în cadrul echipelor lor de podcast.

Compania a spus că are dificultăți în a face podcasturile profitabile, în ciuda popularității sale în rândul ascultătorilor. Meghan și-a încheiat cel de-al 12-lea și ultimul episod cu o poezie sfidătoare despre supraviețuire - dar nu a menționat o potențială a doua serie. În încheierea emisiunii, ea l-a citat pe poetul grec Dinos Christianopoulos și a spus: „Ce nu ai făcut ca să mă îngropi? Dar ai uitat că am fost o sămânță”.

Discuțiile pentru a publica mai mult conținut de la Archwell - compania de producție deținută de cuplul princiar - sunt în desfășurare, potrivit Wall Street Journal. Există, de asemenea, sugestii că Meghan ar putea căuta în curând să-și relanseze blogul de wellness și stil de viață The Tig, în încercarea de a rivaliza cu site-ul Goop al lui Gwyneth Paltrow, care valorează 200 de milioane de lire sterline.

De când au părăsit oficial Familia Regală și s-au mutat în California în 2020, Harry șși Meghan au încercat, pe diferite căi, să câștige cât mai mulți bani, printre care publicarea memoriilor Prințului Harry, „Spare”, carte pe care a scris-o ca parte a unui contract de 20 de milioane de dolari cu Penguin Books. De asemenea, cuplul a făcut echipă cu Netflix pentru a produce seria documentară numită Harry și Meghan, gigantul de streaming plătind 100 de milioane de dolari pentru seria de șase episoade.