Meghan Markle angajează cea mai tare companie de PR de la Hollywood pentru a o salva

Meghan Markle angajează cea mai tare companie de PR de la Hollywood pentru a o salva

Meghan Markle a apelat la una dintre cele mai puternice companii în gestionarea crizelor de imagine. Sunshine Sachs este cea care i-a reprezentat pe pedofilul Harvey Weinstein sau Michael Jackson în încercarea de a le îmbunătăți imaginea deteriorată.

Meghan a apelat la prestigioasa companie de gestionare a crizelor de la Hollywood pentru a o ajuta la îmbunătățirea imaginii sale după ce a fost prinsă într-un șir de controverse şi acuzată de ipocrizie.  Printre clienții Sunshine Sachs se mai numără Ben Affleck, Bon Jovi, Aerosmith, Leonardo DiCaprio, Justin Timberlake, Jennifer Lopez, Snoop Dogg și Natalie Portman. Firma a reprezentat chiar şi mogulul Harvey Weinstein în 2015. Aseară, Palatul Buckingham a declarat ca ducii au angajat compania pentru a ajuta la lansarea fundației lor în SUA, numai că realitatea este cu totul alta.

Ducesa, în vârstă de 38 de ani, a "ocolit" consilierii de la Palatului Buckingham pentru a angaja compania, cunoscută pentru utilizarea așa-numitelor „arte întunecate” în domeniul relațiilor publice pentru a îmbunătăți reputația celebrităților. Șeful executiv Shawn Sachs și Keleigh Thomas Morgan, care au reprezentat-o ​​pe Meghan pe vremea când era actriță în drama Suits, au îndrumat-o inclusiv pentru a accepta invitaţia revistei Vogue.

Firma se va ocupa şi de planurile pentru noua fundație de caritate "Sussex Royal", pe care Meghan și Prințul Harry și-au înfiinţat-o în urma despărțirii lor de Prințul William și Kate.

Ne puteți urmări și pe Google News

Se spune că Meghan este foarte îngrijorată deoarece publicul o judecă aspru după dezvăluirile din ultima perioadă. Acestea au inclus relația cu tatăl ei înstrăinat Thomas Markle, poveștile despre relația proastă cu William și Kate și despre ipocrizia de a lua patru zboruri private cu avionul în 11 zile, în timp ce susține că luptă pentru mediu.

Mișcarea va fi văzută de criticii lui Meghan ca fiind o strategie unde dorește să fie tratată mai degrabă ca o celebritate decât ca un membru al Familiei Regale. De asemenea, personalul palatului este șocat, având în vedere că Meghan şi Harry au deja un PR, cu experiență la nivel internaţional, Sara Latham. A fost consilier senior în campania prezidențială din 2016 a lui Hillary Clinton și a lucrat pentru Bill Clinton la Casa Albă.

Un expet regal a declarat: „Angajarea unei firme de la Hollywood şi ignorarea sfaturile din partea echipei lor extrem de profesioniste este puţin ciudată. Vor asculta în schimb de persoane importante de la Hollywood. Înseamnă că Meghan are încredere în Keleigh, care a obținut un loc principal la nunta ei și care se cunosc de ani buni”, titrează presa britanică.