Deşi este unul dintre cele mai populare branduri de modă din lume, iar modelele de genţi care poartă eticheta Parada sunt un „must” pentru toate doamnele şi domnişoarele pasionate de domeniul fashion, compania are nevoie de o nouă strategie pentru a reveni pe creştere după ce a înregistrat cele mai slabe venituri din ultimii cinci ani din cauza preţurilor ridicate şi a lipsei unei investiţii solide în online.

Compania italiană va închide o parte din magazine şi îşi va îngusta diferenţele de preţuri la noile produse între regiuni cu până la 10%, a anunţat directorul de marketing, Stefano Cantino în cadrul şedinţei anuale a investitorilor din New York, menţionează Mediafax.

"Lucrăm din greu pentru a putea acoperi toate gamele de preţ. Este o cerere majoră pentru noutate”, a anunţat Prada.
Noile produse vor costa între 1.200 şi 1.400 de euro, astfel, genţile devenind accesibile pentru o mai mare parte din admiratorii acestui brand.