La ce truc recurge Meghan pentru a face bani. Cum pozează în gospodina perfectă

La ce truc recurge Meghan pentru a face bani. Cum pozează în gospodina perfectăSursa foto: Arhiva EVZ

Noul gem de căpșuni produs de Meghan Markle cu fructe din propria grădină, nu este un produs obișnuit, ci mai degrabă unul exclusivist. Dat fiind acest aspect, și numărul limitat de borcane, nici prețul nu poate fi unul mic.

Produsul de debut de la American Riviera Orchard, noul brand de lifestyle al ducesei de Sussex a făcut furori în mediul online, după ce mai multe vedere internaționale s-au pozat mâncând din celebrul gem de căpșuni.

Gemul lui Meghan Markle a făcut furori în online

Potrivit numerelor de lot scrise pe etichete, există doar 50 de gemuri disponibile. Fiecare dintre acestea a fost realizat personal de Meghan, la reședința lor de 12 milioane de lire sterline din Montecito, Santa Barbara.

Mai mult, pe lângă că s-a implicat în pregătirea produsului exclusivist, Meghan Markle a fost și cea care s-a ocupat de creșterea fructelor, menționând că are o pasiune veche pentru grădinărit.

E o pasiune pe care o împărtășește cu socrul său, Regele Charles, al cărui gem de căpșuni Duchy Organic provine de la ferme organice britanice și este vândut cu 2,80 de lire sterline la Waitrose.

Dar experții sugerează că gemul ultra-chic al lui Meghan ar putea avea un preț mult mai ridicat. Asta dacă va fi vreodată pus la dispoziția publicului.

American Riviera Orchard a fost comparată cu brandul de lux Flamingo Estate din California, care comercializează un borcan de miere semnată de celebrități pentru o sumă uimitoare de 200 de lire sterline.

Brand-ul lui Meghan Markle

American Riviera Orchard

Nu sunt disponibile deocamdată imagini cu noul gem al ducesei, însă pagina de Instagram a brand-ului are deja peste 600.000 de urmăritori, fără a avea însă vreo poză cu celebrul produs. De altfel, pe site-ul oficial poți doar să te înscrii pe lista de așteptare.

Produsul ducesei de Sussex poate fi făcut în casă cu o sumă de 12 ori mai mică

Un experiment făcut de scriitoare culinară Sarah Rainey arată că producția unui coș cu gem, similar cu cel făcut de Meghan Markle se ridică la maximum  16,69 lire sterline, un preț de 12 ori mai ieftin decât cel pentru un singur borcan din mierea cu care gemul ducesei a fost comparat.

 

Vezi această postare pe Instagram

 

O postare distribuită de chrissy teigen (@chrissyteigen)

Popularitatea gemului Ducesei de Sussex a crescut după ce borcanele au apărut pe profilurile de Instagram ale celor mai apropiați prieteni, inclusiv a comediantului Mindy Kaling, a jucătorului de polo Nacho Figueras și a actriței Abigail Spencer, care a exclamat „Acest gem este gemul meu”, potrivit Daily Mail.