Ironie supremă din partea unui furnizor de energie. Le-a trimis clienților șosete pentru a se încălzi

Ironie supremă din partea unui furnizor de energie. Le-a trimis clienților șosete pentru a se încălzi Încălzire centralizată. Sursa foto: arhiva EVZ

Criza energetică nu a afectat doar România, ci mai multe state ale lumii. Deși ne aflăm într-o situație destul de delicată, unii furnizori fac glume pe seama acestei probleme, unele dintre ele fiind chiar ironice la adresa clienților. O companie din Marea Britanie a decis să ofere cadou șosete și a sfătuit clienții să reducă termostatele din casă. Acest lucru se întâmplă la scurt timp după ce un alt furnizor din UK a sugerat oamenilor să își strângă în brațe animalele de companie.

Ironie supremă din partea unui furnizor de energie din Marea Britanie la adresa clienților, în plină criză. Aceștia au decis să trimită șosete din poliester către 30.000 de gospodării, sfătuindu-i să dea căldura mai încet, pentru a reduce amprenta de carbon. Ulterior, E.ON Next și-a cerut scuze pentru acest gest și a declarat că acest demers va fi oprit.

„Dacă ați primit recent o pereche de șosete de la noi, am dori să vă spunem că ne pare foarte rău pentru felul în care i-am făcut pe unii oameni să se simtă. Având în vedere gravitatea provocărilor actuale cu care se confruntă mulți oameni, acest demers ar fi trebuit oprit și ne pare rău”, a scris compania pe Twitter.

Clienții s-au plâns de acest „cadou” pe rețelele de socializare, așa că furnizorul E.ON Next și-a cerut scuze oficial. Cele 30.000 de gospodării care au primit șosetele au participat anul trecut la o campanie de economisire. Sfatul era de a da căldura mai încet pentru a reduce amprenta de carbon.

Ne puteți urmări și pe Google News

E.ON Next nu este singura companie care a fost nevoită să prezinte scuze clienților pentru ironiile aduse acestora. Prețul ridicat la energie i-a determinat pe cei de la SSE Energy Services, o divizie a Ovo Group, să trimită clienților o listă cu 10 moduri prin care se pot încălzi fără a ridica temperatura de la termostat.

Pe această listă se găsesc măsuri care ar putea ajuta într-adevăr clientul, printre ele fiind: modalități de a utiliza mai eficient sistemele de încălzire, de exemplu prin creșterea suprafețelor izolate, închiderea ușilor la camerele care nu sunt ocupate sau utilizarea unui termostat inteligent. Totuși au existat și unele ironii, precum purtarea unui pulover și a șosetelor de lână, consumul de alimente care stimulează digestia și încălzesc corpul, curățarea casei, îmbrățișarea animalelor de companie sau un concurs de hula-hoop.

Ulterior, compania a șters aceste recomandări din listă, susținând că realizează situația dificilă provocată de criza energetică, relatează The Guardian.

„Lucrăm din greu pentru a identifica soluţii, pe măsură ce ne apropiem de o criză energetică şi recunoaştem că recomandările au fost neinspirate. Ne cerem scuze în mod sincer”, a informat Ovo Group într-un comunicat.